Update på jeg tror jeg er ved at miste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2013

esioul

Soleil skriver:

Ja så er jeg blevet scannet på hospitalet og de kunne IKKE se noget, hvilket bare ikke tyder godt da jeg nu skulle være 5+6

Tilgengæld ligner det at jeg er gravid uden for livmoderen, men igen var det kun gætteri, da de kun kunne ane et eller andet!

Jeg har fået taget en blodprøve for at se om mit HCG tal stiger og skal igen på onsdag.

Så alt tyder på at jeg mister

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Mariam90

Soleil skriver:

Ja så er jeg blevet scannet på hospitalet og de kunne IKKE se noget, hvilket bare ikke tyder godt da jeg nu skulle være 5+6

Tilgengæld ligner det at jeg er gravid uden for livmoderen, men igen var det kun gætteri, da de kun kunne ane et eller andet!

Jeg har fået taget en blodprøve for at se om mit HCG tal stiger og skal igen på onsdag.

Så alt tyder på at jeg mister

Det er jeg ked at høre. 

Jeg hvar altså også til scanning lørdag morgen og var 5+6 henne og de kunde kun se Blommesækken og lige se noget indeni som skal bli til foster. Og Sp sagde at den er mindre end 5 uger gammel så det var meeeget tidligt uden hjerteblink.

Kunde de engang se blommesækken ellers? 

For at du stadig er gravid og alt i orden. Pas på dig selv søde

Anmeld

10. december 2013

Soleil

De kunne desværre ikke se nogen blommesæk så det er = ingen graviditet som hun så pænt sagde!

Jeg skal have taget blodprøve i morgen igen og får så forhåbentlig svar på hcg tallet. Men jeg føler mig ikke længere gravid overhovedet. Jeg har stadig brunt udflod og frisk blod igår da de havde rodet rundt derinde, så chancen er nok minimal.

Men der er en god chance ved dig, når nu de har set en blommesæk ved dig

Krydser alt hvad jeg har for at du har en lille myr derinde

Anmeld

10. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Soleil skriver:

De kunne desværre ikke se nogen blommesæk så det er = ingen graviditet som hun så pænt sagde!

Jeg skal have taget blodprøve i morgen igen og får så forhåbentlig svar på hcg tallet. Men jeg føler mig ikke længere gravid overhovedet. Jeg har stadig brunt udflod og frisk blod igår da de havde rodet rundt derinde, så chancen er nok minimal.

Men der er en god chance ved dig, når nu de har set en blommesæk ved dig

Krydser alt hvad jeg har for at du har en lille myr derinde

Øv det lyder helt som sidst jeg var gravid. Følte mig heller ikke gravid. Til scanning kunne de intet se og i mit tilfælde blev det desværre ikke til noget
Krydser fingre for at du bare ikke er så langt henne.
til dig. Det er en frygtelig ventetid der er fyldt med uvished

Anmeld

10. december 2013

Soleil

Ja det synes jeg godt nok også, er ved at blive tosset af den uvished

Jeg vil egentlig bare gerne at blødningen går ordenlig igang, så jeg kan afstøde forstret og komme videre. Jeg ved det lyder hårdt, men sådan har jeg det når det nu alligevel ikke bliver til noget!!

Blødte du meget? jeg har stadig kun brunt udflåd on/off

Er ked af at du skulle igennem det

Anmeld

10. december 2013

L&V

Ku hun heller ikke se om dine slimhinder var tykkere eller noget?

Anmeld

10. december 2013

Soleil

Jo! Jeg havde en flot stor slimhinde og nogle store flotte æggeledere, Det sagde de også da jeg var til scanning sidste fredag.

Men begge gange har de også kunne se et stort flot gult legeme, som skulle danne hcg indtil moderkagen selv kan.

Tror det var sådan det hang sammen. Jeg har efterhånden fået så meget at vide, at jeg er ved at blive lidt småforvirret af det hele

Anmeld

10. december 2013

L&V

Soleil skriver:

Jo! Jeg havde en flot stor slimhinde og nogle store flotte æggeledere, Det sagde de også da jeg var til scanning sidste fredag.

Men begge gange har de også kunne se et stort flot gult legeme, som skulle danne hcg indtil moderkagen selv kan.

Tror det var sådan det hang sammen. Jeg har efterhånden fået så meget at vide, at jeg er ved at blive lidt småforvirret af det hele

Oki ja det er noget super forvirrende noget.. Tænker bare hvis de er fine store så ku det måske være at du kun er 3-4 uger henne?

Anmeld

10. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ja det synes jeg godt nok også, er ved at blive tosset af den uvished

Jeg vil egentlig bare gerne at blødningen går ordenlig igang, så jeg kan afstøde forstret og komme videre. Jeg ved det lyder hårdt, men sådan har jeg det når det nu alligevel ikke bliver til noget!!

Blødte du meget? jeg har stadig kun brunt udflåd on/off

Er ked af at du skulle igennem det

Jeg kan udmærket forstå dig. Min graiditet før det endte i sa i uge 17. Så jeg havde det på samme måde. Hellere få det overstået nu end at jeg skal komme derud igen og skal igennem en fødsel.

Jeg blødte ikke specielt meget, men en dag kom det hele ud og "hylsteret" kom med ud.

Jeg håber virkelig du bare ikke er så langt henne. Det er jo hørt før

Anmeld

10. december 2013

Soleil

Hvor er det forfærdeligt at høre at du havde en sa i uge 17! Sikke en grim oplevelse

Jeg har taget en test i dag, med urin der kun var en halv time gammel siden sidste toilet besøg og den bliver mere og mere positiv. Tog en for 2 dage siden sidst!

Arhg hvor jeg da bare ønsker at jeg bare ikke er så langt henne endnu, selvom det virker usandsynligt da jeg jo har kunne teste positiv i godt 14 dage

Jeg ender sgu med at blive skør af det her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.