Update på jeg tror jeg er ved at miste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.249 visninger
28 svar
23 synes godt om
9. december 2013

Soleil

Ja så er jeg blevet scannet på hospitalet og de kunne IKKE se noget, hvilket bare ikke tyder godt da jeg nu skulle være 5+6

Tilgengæld ligner det at jeg er gravid uden for livmoderen, men igen var det kun gætteri, da de kun kunne ane et eller andet!

Jeg har fået taget en blodprøve for at se om mit HCG tal stiger og skal igen på onsdag.

Så alt tyder på at jeg mister

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

Kløver

9. december 2013

tweety2060

Det gør mig ondt at høre! Håber det bedste for dig

Anmeld

9. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Æv noget l***. Føler med dig 

Krydser fingre for at du bare ik er langt nok henne til at de kunne se noget.  

Blev du scannet indvendig eller udvendig? 

Anmeld

9. december 2013

Soleil

Indvendig af sygeplejerske, studerende og læge! Men som de siger så burde de kunne se noget i uge 5+6 og de kunne de ikke

Det er frygteligt det her, man ved sgu ikke om man er købt eller solgt. De der spæde håb man har er bare de værste synes jeg...øv

Anmeld

9. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Soleil skriver:

Indvendig af sygeplejerske, studerende og læge! Men som de siger så burde de kunne se noget i uge 5+6 og de kunne de ikke

Det er frygteligt det her, man ved sgu ikke om man er købt eller solgt. De der spæde håb man har er bare de værste synes jeg...øv

æv, så ser det nok ikk så lyst ud  

kender følelsen, det er ikke sjovt med den uvished 

Anmeld

9. december 2013

Rødhætte

Soleil skriver:

Ja så er jeg blevet scannet på hospitalet og de kunne IKKE se noget, hvilket bare ikke tyder godt da jeg nu skulle være 5+6

Tilgengæld ligner det at jeg er gravid uden for livmoderen, men igen var det kun gætteri, da de kun kunne ane et eller andet!

Jeg har fået taget en blodprøve for at se om mit HCG tal stiger og skal igen på onsdag.

Så alt tyder på at jeg mister

Det er jeg ked af at høre.. Stortherfra

Anmeld

9. december 2013

ModerNatur

Æv hvor jeg føler med dig! Ku ikk helt gøre op med mig selv om jeg sku dele min erfaring, men nu gør jeg det altså, i et forsøg på at give dig en smule ro..
Jeg blev scannet 5+ og fik at vide at der ikk var noget! så graviditeten var nok "gået i sig selv".. Jeg sku så også have fulgt mit hcg-niveau som fortsat steg.. Det viste sig at alt var i skønneste orden, jeg var bare ikk langt nok henne til de ku se noget.. Og vores søn er 7 mdr i morgen..
krydser for lidt held til dig også

Anmeld

9. december 2013

Soleil

Tusind tak fordi at du gjorde det og hvor er det rart at høre at det faktisk godt kan lade sig gøre, selvom man ikke kan se noget endnu

Lige nu er jeg mere pessimist end optimist, mere for ikke at blive mere skuffet end jeg er i for vejen

Anmeld

9. december 2013

Soleil

Hov glemte lige at spørge om noget

Kunne de heller ikke se blommesækken ved dig? for i mit tilfælde kunne de slet intet se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.