Vil så gerne! !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2013

VIPpigen

MyLove E skriver:

Mange tak for dit svar.
Du er et kæmpe forbillede for mig Du er et skønt og levende bevis på at man kan komme oven på igen. Og at der hjælp at hente

Ihh hvor er du sød... Nu sidder jeg jo og tuder. Tusind tak.

Og ja, man kan komme op igen, man lære sig selv at kende, man får redskaber, og ved hvordan man takler negative ting.

tusind tak for de fine varme ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

MyLove E

VIPpigen skriver:

Ihh hvor er du sød... Nu sidder jeg jo og tuder. Tusind tak.

Og ja, man kan komme op igen, man lære sig selv at kende, man får redskaber, og ved hvordan man takler negative ting.

tusind tak for de fine varme ord

Jeg bliver meget bedre til at tackle det hele. Og lære mig selv om mine grænser bedre at kende.
Men har fået en ny udfordring, jeg bliver hurtigt sur og gal...
Men jeg er i gang med at finde ud af at tackle det også. .

Nåhh du skal ikke græde

Anmeld

8. december 2013

MyLove E

Loa skriver:

Håber virkelig du venter til du har helt styr på "dit indre" ...

Tror det er en voldsom beslutning med et lille barn mere når man har har haft/har det så skidt....

Forstå mig ret, er på ingen måde fordi jeg ikke under dig en mere, men er sikker på det er bedst for din søn, dig selv og en lille ny, at vente til du er endnu mere oven på....
Og for at du selvfølgelig snart er det, så du kan få dit ønske opfyldt....

Jeg ved godt hvad det er du siger
Og det er jo heller ikke sådan at jeg vil smide p.pillerne i morgen.

Men vi har jo i et stykke tid haft at vi ikke skulle ha flere. Men nu kan jeg godt mærke på mig selv at det går den rigtige vej
Sådan at vi kan få nr to

Anmeld

8. december 2013

VIPpigen

MyLove E skriver:

Jeg bliver meget bedre til at tackle det hele. Og lære mig selv om mine grænser bedre at kende.
Men har fået en ny udfordring, jeg bliver hurtigt sur og gal...
Men jeg er i gang med at finde ud af at tackle det også. .

Nåhh du skal ikke græde

Den med at blive sur og gal var jeg også igennem. Det var nok frustration over at jeg endelig havde accepteret hvem jeg var, og nu skulle andre. Det er rigtig svært for omverdenen at forstå os, og det forstår jeg sådan set godt, men i princippet skal de ikke forstå os, de skal acceptere os. 

Her er det hormoner der gør jeg tuder over alt lige for tiden, præsterede det hele 3 gange i går, en gang over en film, en gang over noget Vin Diesel, som havde skrevet omkring Paul Walker og hans familie (hele den sag om Paul Walker har fået mig til at tude mange gange) på facebook, og så en gang over den danske soldat som var kommet hjem, og havde overrasket sine søskende... Jeg tuder over det mindste, men nu venter vi også nummer 2, som kom ret bag på os

Bare hele tiden husk hvem du er, og hvad du står for. HUSK DIG SELV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.