"skal vi ikke lave en lillebror eller lillesøster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2013

StudPsyk

Det er jo helt op til jer. Jeg synes ikke man kan sige at nogen aldersforskel er god eller dårlig, for det kommer an på så meget. Der er 18 måneder mellem vores, og det er bare perfekt. De har virkelig meget glæde af hinanden, og jeg synes faktisk ikke det er hårdt at vi har fået en mere. James er også virkelig nem, og det er klart det har noget at sige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

Manden spurgte i dag om vi ikke skal lave en lillebror eller lillesøster.  Jeg blev ganske overrasket og spurgte lige nu?? Svaret: nej vi kan godt vente til i morgen!  Bum bum

Jeg har været skruk et stykke tid men det har ikke lige langt i kortene at det skulle være nu. 

Som vores forhold er lige nu vil vi godt kunne begive os ud i hormoner og kvalme igen,   men er 2 år imellem børnene for lidt.  

Vores barn er meget tilpas og nem og er så dygtig og dejlig.  

Hvad tænker I???

Her er der 2 år og 3 mdr i mellem vores datter og søn.. Og kan kun anbefale det.. De har allerede nu SÅ meget glæde af hinanden..

Den store var en nem baby og lillebror giver mange søvnløse nætter.. Så jo det kan da være hårdt.. Men det tror jeg også det kan være ved en størrer aldersforskel..

Så herfra kan vi kun anbefale det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.