"skal vi ikke lave en lillebror eller lillesøster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
11 svar
5 synes godt om
7. december 2013

Anonym trådstarter

Manden spurgte i dag om vi ikke skal lave en lillebror eller lillesøster.  Jeg blev ganske overrasket og spurgte lige nu?? Svaret: nej vi kan godt vente til i morgen!  Bum bum

Jeg har været skruk et stykke tid men det har ikke lige langt i kortene at det skulle være nu. 

Som vores forhold er lige nu vil vi godt kunne begive os ud i hormoner og kvalme igen,   men er 2 år imellem børnene for lidt.  

Vores barn er meget tilpas og nem og er så dygtig og dejlig.  

Hvad tænker I???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Manden spurgte i dag om vi ikke skal lave en lillebror eller lillesøster.  Jeg blev ganske overrasket og spurgte lige nu?? Svaret: nej vi kan godt vente til i morgen!  Bum bum

Jeg har været skruk et stykke tid men det har ikke lige langt i kortene at det skulle være nu. 

Som vores forhold er lige nu vil vi godt kunne begive os ud i hormoner og kvalme igen,   men er 2 år imellem børnene for lidt.  

Hvad tænker I???

Det skal i jo gøre helt som i føler for

Jeg synes ikke det var slemt at få dem tæt på hinanden - 15 mdr - denne gang bliver der 5 år mellem nr 2 & 3 og det ser jeg bestemt heller ikke som en ulempe da der er meget mere forståelse fra de store end sidst

Anmeld

7. december 2013

LinLin

Jamen det kan vi jo ikke vide om er rigtigt for jer

Men personligt synes jeg to år er alt for lidt...

Anmeld

7. december 2013

Moster Lagkage

Anonym skriver:

Hvad tænker I???

To år har vi imellem. Dreng også pige. Nu er de 2 og 4, og de har meget ud af hinanden. Noget andet er at man har dette der baby bøvl overstået. Ingen bleer sut og middagssøvn, og de er nemme at have med ud og rejse. Om få år endda nok på ski, uden en hele tiden skal sidde i hytten. Jeg syntes det er perfekt. Selvfølgelig krævede det lidt en overgang, men hvis man ikke er pivet, så er det supert.
Det var rigtigt for os.

Anmeld

7. december 2013

LilleSmølf

Jeg er ked af at vi kommer til at have mere end to år mellem vores, så jeg synes slet ikke at to er år for lidt.

Og hvis I har lyst, tid og overskud til det synes jeg da bare I skal snakke om det and go for it

Anmeld

7. december 2013

lycly

Anonym skriver:

Hvad tænker I???

Der er 22 mdr mellem mine og jeg må være ærlig og sige at jeg synes det er meeeega hårdt :/
Havde jeg vidst at det ville være så hårdt havde jeg nok ventet et år eller to mere.

Men nu er lillebror så også lidt af en udfordring ift at han stort set ikke sover. Havde han været et nemt barn, havde jeg nok haft en anden mening

Men I skal gøre hvad I føler for! Den lille aldersforskel bliver en kæmpe fordel for dem senere i livet

Anmeld

7. december 2013

Hønsemor

Anonym skriver:

Hvad tænker I???

Hvis I begge har lyst synes jeg da I skal springe ud i det

Vi har 2 år og 2 mdr imellem vores og selvom det til tider er hårdt, så kan jeg nu snart 1 år efter den mindste blev født ikke forstille mig livet uden dem begge.. Mine børn er meget forskellige både af temperament og personlighed og nr. 2 har været lettere end nr. 1..

Jeg fik under graviditeten af vide at vi skulle forberede os på jalousi fra den store, men det har vi ikke rigtig set noget af..

Tror uanset aldersforskel vil der altid være fordele og ulemper ved det, ligesom der er ved antal af børn osv..

Anmeld

7. december 2013

Muffinmus

Vi har 20 mdr i mellem og de har bare leget sammen siden nr to var et....selvfølgelig driller de også hinanden nu de er 6 og snart 5, men ofte leger de godt og nyder de ha hinanden og er så tæt på hinanden aldersmæssigt så de vil ofte det samme....modsat lillesøster hvor der er tre år imellem nr to og tre...hun er ofte bare i vejen for de store endnu, men håber det bliver bedre år hun måske når de 3-4 år engang

Anmeld

8. december 2013

Rødhætte

LinLin skriver:

Jamen det kan vi jo ikke vide om er rigtigt for jer

Men personligt synes jeg to år er alt for lidt...

Tænker det samme..

Anmeld

8. december 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Hvad tænker I???

I skal gøre som I virkelig har lyst til - jeg synes 2 år er perfekt - jeg er glad for at der kun bliver 2 år og 2 mdr mellem mine piger, for jeg håber de kan få en masse ud af hinanden.
Der er 4 år mellem min søster og jeg og jeg hadede det - vi havde intet til fælles før vi blev voksne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.