Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2013

Nadia1991

Stort tillykke Til alle jer der venter jer. <3 man bliver dog forvirret når lægen siger man ikke er. Og når jeg selv tester får jeg to positive og en negativ .. Krydser fingre for det bedste må en tur til lægen mandag og have taget en blodprøve og få det klarlagt 100% ved ikke hvorfor er dog nervøs for det måske kan være en betændelse eller bakterie som er skyld i den viser positiv. Kan det være en mulighed.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

o1Mutte

Nadia1991 skriver:

Stort tillykke Til alle jer der venter jer. <3 man bliver dog forvirret når lægen siger man ikke er. Og når jeg selv tester får jeg to positive og en negativ .. Krydser fingre for det bedste må en tur til lægen mandag og have taget en blodprøve og få det klarlagt 100% ved ikke hvorfor er dog nervøs for det måske kan være en betændelse eller bakterie som er skyld i den viser positiv. Kan det være en mulighed.?

Når du tester positiv er du gravid.. Ingen grund til at gå til lægen for at få taget en blodprøve.. Hvor langt er du henne?

Anmeld

7. december 2013

Nadia1991

o1Mutte skriver:

Når du tester positiv er du gravid.. Ingen grund til at gå til lægen for at få taget en blodprøve.. Hvor langt er du henne?

det er jeg ikke så sikker på faktisk :-) havde sidste menstruation d 02.11 og æggeløsning omkring d 16. Så ved ikke hvor langt jeg er henne kan ikke finde ud af regne dette ud. :-)

Anmeld

7. december 2013

o1Mutte

Nadia1991 skriver:

det er jeg ikke så sikker på faktisk :-) havde sidste menstruation d 02.11 og æggeløsning omkring d 16. Så ved ikke hvor langt jeg er henne kan ikke finde ud af regne dette ud. :-)

Prøv denne

https://www.baby.dk/Information/Terminsberegner.asp x

Anmeld

7. december 2013

Nadia1991

o1Mutte skriver:

Ifølge det link du sendte er jeg 5+0 :-)

jeg har ingen forstand på alt dette da jeg iforvejen har en datter på snart 3år, men opdagede først jeg var gravid i 6 månede.. og fik en masse medicin af lægen fordi han mente det vsr mavesår indtil jeg kom Til scanning i 6månede. Der havde jeg aldrig testet positiv og havde ingen voksende mave. Troede dog da de små spark begyndte at jeg var sulten haha.. Så det er meget nyt for mig det her,men jeg har prøvet at blive gravid med min mand siden marts månede , og nu gav det endelig pote :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.