Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Kan ikke forstå vagtlægen for den test ser da positiv ud. Men synes det er typisk vagtlæger at først kalder de ind også virker de ligeglade.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

Nadia1991

Er der nogen af jer som evt har prøvet at tage en test hvor den viser positiv og senere hvor i tager en test er den negativ.?

Anmeld

6. december 2013

Drømmen <3

Jeg har os haft sådan en test. Den er posetiv 

Anmeld

6. december 2013

Christina74

Den er positiv tillykke :-)

Anmeld

6. december 2013

A&F

Positiv. Men det er da overdrevet at vagtlægen tager dig ind pga det

Anmeld

6. december 2013

Nadia1991

Er der nogen af jer som evt har prøvet at tage en test hvor den viser positiv og senere hvor i tager en test er den negativ.?

Anmeld

6. december 2013

Ayasmor

Nadia1991 skriver:

Det kan den godt gøre, hvis du tester 2 gange indenfor kort tid. Derfor man anbefaler, at teste med morgenurin, hvor hcg er mest koncentreret. Hvis du tømmer blæren flere gange med kort mellemrum eller drikker en masse for at kunne tisse hurtigere, så kan du godt fortynde din urin, hvor en test da vil være negativ.

Anmeld

7. december 2013

Nadia1991

Til morgen tog jeg endnu en test for at være sikker har hørt at det er bedst at tjekke om morgen. den viste sig negativ :-( tog op og købte en test af andet mærke lidt dyre end den første og her er resultatet. Kan jeg regne med den.? er en del øm øverst i maven, og da lægen igår sagde jeg ikke var gravid føler jeg mig lidt konfus. Nogen erfaringer .??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Nadia1991 skriver:

Til morgen tog jeg endnu en test for at være sikker har hørt at det er bedst at tjekke om morgen. den viste sig negativ :-( tog op og købte en test af andet mærke lidt dyre end den første og her er resultatet. Kan jeg regne med den.? er en del øm øverst i maven, og da lægen igår sagde jeg ikke var gravid føler jeg mig lidt konfus. Nogen erfaringer .??

den ligner dem jeg tog... og den ene endte i en dejlig dreng og den anden i at jeg er 23 uger henne med nr. 2, så jeg kan vist godt sige tillykke...

Anmeld

7. december 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Den er da flot positiv. Men er det valmed? Har hørt flere dårlige historier om dem herinde.  Har ikke selv erfaring med deres tests.  Men hvis du er meget i tvivl så kan du jo evt købe en clear blue digital? Den skriver gravid eller ikke gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.