Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.366 visninger
24 svar
14 synes godt om
6. december 2013

Nadia1991

Hej alle. Har her til aften taget en gravidtites test, den vidste sig svag positiv. Tør jeg håbe på at den en prositiv eller kan jeg tage fejl.? Har tidligere taget en del teste som har været negative dette er første gang den viser sig svagt positiv. Jeg skyndte mig ud til vagtlægen for at få bekræftet at jeg var gravid, fik taget en urin test og hun kiggede dårligt på den før hun sagde den var negativ. jeg havde min sidste menstration d 02.11.13 og har endnu ikke fået den. Tør jeg håbe eller hvad er jeres erfaringer.?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Nadia1991 skriver:

Hej alle. Har her til aften taget en gravidtites test, den vidste sig svag positiv. Tør jeg håbe på at den en prositiv eller kan jeg tage fejl.? Har tidligere taget en del teste som har været negative dette er første gang den viser sig svagt positiv. Jeg skyndte mig ud til vagtlægen for at få bekræftet at jeg var gravid, fik taget en urin test og hun kiggede dårligt på den før hun sagde den var negativ. jeg havde min sidste menstration d 02.11.13 og har endnu ikke fået den. Tør jeg håbe eller hvad er jeres erfaringer.?

Umiddelbart vil jeg sige, at den er svagt positiv. Har dog lidt svært ved at svare, da billedet er noget mørkt, og det er derfor svært at se om der er farve i stregen. Har du evt. et bedre billede? 

Anmeld

6. december 2013

Nessie

Umiddelbart ser den da svagt positiv ud, tillykke

Men forstår altså ikke at det er noget du vil belemre vagtlægen med, du kan jo bare tage en ny test i morgen

Anmeld

6. december 2013

Trekløver(:

Nadia1991 skriver:

Den er positiv tillykke !

Anmeld

6. december 2013

Nadia1991

Nessie jeg troede ikke mine egen øjne blev så glad :-). Måtte bare vide om det var rigtigt, sagde dog at jeg ville have et tjek hos dem og de sagde de ikke havde travlt. Har prøvet at blive gravid i 14måneder efterhånden så håber på det bedste

Anmeld

6. december 2013

Nadia1991

Os to for evigt <3 skriver:

Umiddelbart vil jeg sige, at den er svagt positiv. Har dog lidt svært ved at svare, da billedet er noget mørkt, og det er derfor svært at se om der er farve i stregen. Har du evt. et bedre billede? 

Klik her og skriv...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2013

Nadia1991

Os to for evigt <3 skriver:

Har du set det andet billede jeg uploadet?

Anmeld

6. december 2013

stjernehimmel

Nadia1991 skriver:

Har du set det andet billede jeg uploadet?

vil os mene den er positiv

Anmeld

6. december 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Klart positiv! Stort tillykke!

Anmeld

6. december 2013

Ayasmor

Umiddelbart ser den svagt positiv ud Stort tillykke
Dog forstår jeg slet ikke, hvorfor i alverden du kontakter vagtlægen?? Vagtlægen er til akut opstået sygdom, hvilket en evt. graviditet altså ikke hører under.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.