Øv mit glansbillede bliver ikke til noget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2013

Rødhætte

et-ønske skriver:

Du er bare nød til at tænke på dig selv! Det kan jo være du kun skal være sygemeldt indtil jul, og måske er klar igen efter nytår

Men åhhhh jeg kender det - er selv lige blevet deltids sygemeldt, og på mit arbejde er det årets mest travle periode men mit bækken kan bare ikke holde til det mere.

Du har ret man må tænke på sig selv. Kan godt forstå hvis din krop er på overarbejde med 2 stk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

Vesper

Pyh, jeg kender det desværre alt for godt. Jeg håber meget for dig at det bliver bedre - jeg har aldrig rigtig fundet en "kur", der for alvor kunne gøre en forskel...

Men for at se positivt på det, så kan det jo stoppe lige så hurtigt som det er kommet - det kan jo være.

Jeg håber du snart bliver mere frisk

Anmeld

5. december 2013

Rødhætte

Vesper skriver:

Pyh, jeg kender det desværre alt for godt. Jeg håber meget for dig at det bliver bedre - jeg har aldrig rigtig fundet en "kur", der for alvor kunne gøre en forskel...

Men for at se positivt på det, så kan det jo stoppe lige så hurtigt som det er kommet - det kan jo være.

Jeg håber du snart bliver mere frisk

Hvor er du sød Jeg satser virkelig på at kvalmen vender retur når jeg kommer frem til 12+ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.