Øv mit glansbillede bliver ikke til noget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
22 svar
12 synes godt om
4. december 2013

Rødhætte

Puha hvor synes jeg det er hårdt at have SÅ meget kvalme. Jeg er i dag 9+5 og kan næsten intet overskue. Jeg er bange for der ender med jeg må sygemelde mig. Det gør mig så ked af at vi bliver nødt til at offentlig gøre min graviditet nu. Vi havde et stort ønske om først at fortælle det juleaften, men orker ikke at lyve så længe

Vi har været til scanning i uge 8, men føler mig absolut ikke sikker på at den lille har det godt før efter NF..

Andre der har stået i lignende situationer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2013

Dinsen

Rødhætte skriver:

Puha hvor synes jeg det er hårdt at have SÅ meget kvalme. Jeg er i dag 9+5 og kan næsten intet overskue. Jeg er bange for der ender med jeg må sygemelde mig. Det gør mig så ked af at vi bliver nødt til at offentlig gøre min graviditet nu. Vi havde et stort ønske om først at fortælle det juleaften, men orker ikke at lyve så længe

Vi har været til scanning i uge 8, men føler mig absolut ikke sikker på at den lille har det godt før efter NF..

Andre der har stået i lignende situationer?

sender dig li en pb besked

Anmeld

4. december 2013

Mvm23

Øv for den er lige så langt henne som dig og mærker INTET.. Så tog meget gerne noget af din kvalme, hvis det kunne lade sig gøre !

Anmeld

4. december 2013

Kløver

Vi fortalte det før netop af samme grund, til de nærmeste. Ellers havde de regnet det ud før eller senere

Anmeld

4. december 2013

LilleSmølf

Kastede op hver dag i 7+ måneder. Var mere død end levende så jeg kan 100% sætte mig ind i hvordan du har det.

Føler med dig

Anmeld

4. december 2013

Sandratoft

Vi kunne heller ikke holde det skjult her, fordi jeg lignede en der var træt af at sk*de! 

Kan godt forstå din frustration omkring det  

Anmeld

4. december 2013

et-ønske

Først

Puha det må ikke været rart at have det så skidt
Jeg har desværre ingen erfaring. Men jeg kan godt forstå du/i gerne ville have sagt det juleaften, total idyl. Var det en ide at sige det på søndag 2. Søndag i advent?
Jeg har en kollega der også var rigtig skidt - indtil familien fik nyheden, lavede hun en aftale med nærmeste leder om at hun kom når hun var frisk nok til det, eller meldte sig syg til hende.
Vi andre vidste det ikke før efter nf.

Anmeld

4. december 2013

Rødhætte

Øv for den er lige så langt henne som dig og mærker INTET.. Så tog meget gerne noget af din kvalme, hvis det kunne lade sig gøre !

Tak for det, men synes bare du skal nyde at du intet mærker

Anmeld

4. december 2013

Rødhætte

LilleSmølf skriver:

Kastede op hver dag i 7+ måneder. Var mere død end levende så jeg kan 100% sætte mig ind i hvordan du har det.

Føler med dig

Puha 7 mdr.. Jeg satser stærkt på at det holder når jeg når 12+

Anmeld

4. december 2013

Rødhætte

et-ønske skriver:

Først

Puha det må ikke været rart at have det så skidt
Jeg har desværre ingen erfaring. Men jeg kan godt forstå du/i gerne ville have sagt det juleaften, total idyl. Var det en ide at sige det på søndag 2. Søndag i advent?
Jeg har en kollega der også var rigtig skidt - indtil familien fik nyheden, lavede hun en aftale med nærmeste leder om at hun kom når hun var frisk nok til det, eller meldte sig syg til hende.
Vi andre vidste det ikke før efter nf.

Tak for ideen. Har netop fortalt min mor det her til aften. Hendes første kommentar var " det vidste jeg!". Så de har nok kunne se på mig jeg ikke var på toppen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.