Øv mit glansbillede bliver ikke til noget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2013

christina92

Rødhætte skriver:

Puha hvor synes jeg det er hårdt at have SÅ meget kvalme. Jeg er i dag 9+5 og kan næsten intet overskue. Jeg er bange for der ender med jeg må sygemelde mig. Det gør mig så ked af at vi bliver nødt til at offentlig gøre min graviditet nu. Vi havde et stort ønske om først at fortælle det juleaften, men orker ikke at lyve så længe

Vi har været til scanning i uge 8, men føler mig absolut ikke sikker på at den lille har det godt før efter NF..

Andre der har stået i lignende situationer?

Jeg føler virkelig med dig! Vi var nødt til at fortælle folk det allerede 6+ pga voldsom kvalme og opkast. Var indlagt og til ekstra scanninger og jeg var meget dårlig! Vi kunne ikk bliver ved med at finde på små hvide løgne for jeg var virkelig dårlig.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2013

Rødhætte

christina92 skriver:

Jeg føler virkelig med dig! Vi var nødt til at fortælle folk det allerede 6+ pga voldsom kvalme og opkast. Var indlagt og til ekstra scanninger og jeg var meget dårlig! Vi kunne ikk bliver ved med at finde på små hvide løgne for jeg var virkelig dårlig.  

Uha det lyder ikke rart.. Jeg havde virkelig ikke regnet med at jeg skulle ha det så dårligt. Ville bare så gerne have ventet med at sige det - for tænk nu hvis den lille ikke har som den skal. Men må prøve at være positiv omkring det. Jeg så hjerteblink i uge 8, så

Anmeld

4. december 2013

LilleSmølf

Rødhætte skriver:

Puha 7 mdr.. Jeg satser stærkt på at det holder når jeg når 12+

Havde hypermesis som "kun" ca. 2% bliver ramt af, så du er nok sikret

Ville bare sige at man dog kan overleve, selvom det er hårdt.

Anmeld

4. december 2013

Rødhætte

LilleSmølf skriver:

Havde hypermesis som "kun" ca. 2% bliver ramt af, så du er nok sikret

Ville bare sige at man dog kan overleve, selvom det er hårdt.

Dejligt med de positive ord

Anmeld

4. december 2013

Snevejr84

Har du prøvet at få noget imod det hos lægen eller akulpunktur på sygehuset?

Anmeld

4. december 2013

Rødhætte

Snevejr84 skriver:

Har du prøvet at få noget imod det hos lægen eller akulpunktur på sygehuset?

Jeg fik nogle piller ved lægen i mandags, men uden effekt - desværre

Anmeld

4. december 2013

et-ønske

Rødhætte skriver:

Tak for ideen. Har netop fortalt min mor det her til aften. Hendes første kommentar var " det vidste jeg!". Så de har nok kunne se på mig jeg ikke var på toppen..

Selvom det ikke var den måde du ønskede at fortælle det, var det så ikke rart at få det sagt?

Anmeld

4. december 2013

christina92

Rødhætte skriver:

Uha det lyder ikke rart.. Jeg havde virkelig ikke regnet med at jeg skulle ha det så dårligt. Ville bare så gerne have ventet med at sige det - for tænk nu hvis den lille ikke har som den skal. Men må prøve at være positiv omkring det. Jeg så hjerteblink i uge 8, så

Ja hatten på og så bare derud af! Der er ikke andet at gøre 

Anmeld

4. december 2013

Rødhætte

et-ønske skriver:

Selvom det ikke var den måde du ønskede at fortælle det, var det så ikke rart at få det sagt?

Jo det var rart - er spændt på at fortælle resten af familien det..

Er dog lidt nervøs for min arbejds situation når jeg kommer til at sygemelde mig. De er så presset i forvejen

Anmeld

4. december 2013

et-ønske

Rødhætte skriver:

Jo det var rart - er spændt på at fortælle resten af familien det..

Er dog lidt nervøs for min arbejds situation når jeg kommer til at sygemelde mig. De er så presset i forvejen

Du er bare nød til at tænke på dig selv! Det kan jo være du kun skal være sygemeldt indtil jul, og måske er klar igen efter nytår

Men åhhhh jeg kender det - er selv lige blevet deltids sygemeldt, og på mit arbejde er det årets mest travle periode men mit bækken kan bare ikke holde til det mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.