En meget ny-nybegynder:) HJÆLP!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2013

Emilie91

M (: skriver:

Og så lige en lille serviceoplysning (:

Hvis du trykker "besvar indlæg" på indlægget fra den, hvis besked du svarer på, så får afsenderen notifikation på, at du har besvaret deres besked. På den måde er der større sandsynlighed for, at de ser, at du har svaret (: 

Ej jeg bliver så klog af jer. TUSIND tak-.... nu skal jeg også bare lige finde ud af baby.dk 

EJ hvor fedt at se. Alle mine tester ser også sådan ud. altså med en svag streg. Jeg tog lige den sidste test igen idag. (med morgen urinen) også viste den det samme igen. hehe...... Ej det er så syrealistisk lige nu... jeg er igang med pædagog uddannelsen så jeg havde ikke lige set den komme.... men nu er det som om det var total planlagt og jeg har ønsket det for evigt 

Hvor er i skønne herinde.. jeg vil ringe til lægen så snart kl bliver 8 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2013

Emilie91

justagirl skriver:

Og lige en ting mere!

TILLYKKE!!!!!

hvor gamle er i så:I det var da en fantastisk julegave :I

aaaaahh fedt ... det glæder jeg mig til at høre mere om .. Jeg er kun 22 år og min mand er 28 så vi er et ungt par... men vi har styr på tingene og skal nok give det bedste for vores lille spir 

Anmeld

4. december 2013

M (:

emiliedamm skriver:

Ej jeg bliver så klog af jer. TUSIND tak-.... nu skal jeg også bare lige finde ud af baby.dk 

EJ hvor fedt at se. Alle mine tester ser også sådan ud. altså med en svag streg. Jeg tog lige den sidste test igen idag. (med morgen urinen) også viste den det samme igen. hehe...... Ej det er så syrealistisk lige nu... jeg er igang med pædagog uddannelsen så jeg havde ikke lige set den komme.... men nu er det som om det var total planlagt og jeg har ønsket det for evigt 

Hvor er i skønne herinde.. jeg vil ringe til lægen så snart kl bliver 8 

Ork, det finder du hurtigt ud af (:

Tillykke med endnu en positiv test! Hvor er det spændende for jer (:

Anmeld

5. december 2013

Emilie91

SÅ har jeg været til lægen idag. Og ja .... jeg er skam gravid de havde desværre booket for lidt tid til mig så jeg har fået en ny tid hvor vi virkelig kan snakke baby  

også var jeg bagefter hos min homoøpat og få en masse sunde gode ting til min livmor så nu skal jeg bare være rigtig sund .... 

endnu engang TUSIND tak for jeres opbakning og søde kommentarer i min (allerførste men nok ikke sidste) tråd  

Anmeld

5. december 2013

Tulipan

emiliedamm skriver:

SÅ har jeg været til lægen idag. Og ja .... jeg er skam gravid de havde desværre booket for lidt tid til mig så jeg har fået en ny tid hvor vi virkelig kan snakke baby  

også var jeg bagefter hos min homoøpat og få en masse sunde gode ting til min livmor så nu skal jeg bare være rigtig sund .... 

endnu engang TUSIND tak for jeres opbakning og søde kommentarer i min (allerførste men nok ikke sidste) tråd  

Hvor er det bare lækkert
Tillykke med graviditeten
Vi er alle nybegyndere, og du er velkommen til at dele alle glæder og bekymringer og kvalme osv med os herinde, det er hvad vi er her for

Det vigtigste nuher i starten er blot at du får taget folinsyre, hvis du fx på apoteket køber vitaminpiller der hedder gravid, kan det ikke gå helt galt
Og hvis du vil være ekstra god ved baby så køb ekstra d-vitamin, for det mangler vi her om vinteren og det forebygger bl.a. psykisk sygdom hos babyen..

Ellers så bare nyd den her fantastiske julegave og igen stort tillykke!!

Anmeld

6. december 2013

Emilie91

Tulipan skriver:

Hvor er det bare lækkert
Tillykke med graviditeten
Vi er alle nybegyndere, og du er velkommen til at dele alle glæder og bekymringer og kvalme osv med os herinde, det er hvad vi er her for

Det vigtigste nuher i starten er blot at du får taget folinsyre, hvis du fx på apoteket køber vitaminpiller der hedder gravid, kan det ikke gå helt galt
Og hvis du vil være ekstra god ved baby så køb ekstra d-vitamin, for det mangler vi her om vinteren og det forebygger bl.a. psykisk sygdom hos babyen..

Ellers så bare nyd den her fantastiske julegave og igen stort tillykke!!

Ja jeg fik det der fosilin eller hvad det hedder?  også har jeg købt Baby-me-now Jeg har nemlig en hel del børne eksem så jeg kan ikke optage alle slags piller men baby-me-now kunne jeg godt optage jubii ... nu skal baby bare klare sig inde i maven

Jamen det er jo dejligt så bliver det hvertfald ikke det sidste indlæg fra mig tusind tak alle sammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.