En meget ny-nybegynder:) HJÆLP!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2013

Emilie91

iiiiih hvor er i gode til at hjælpe... Jeg vil ringe alligevel til min læge. jeg har også en del hoste og skal lige høre om jeg må tage noget for det... så kan jeg lige høre docktormanden om det sammetid 

Utroligt at sådan en test pludselig kan ændre hele ens synspunkt på en enkelt dag. Jeg håber alt kommer til at forløbe som det skal. 

Og ja ... tænkte også jeg ville tage en ekstra test om et par dage   Man kan ved aldrig være FOR sikker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

M (:

iiiiih hvor er i gode til at hjælpe... Jeg vil ringe alligevel til min læge. jeg har også en del hoste og skal lige høre om jeg må tage noget for det... så kan jeg lige høre docktormanden om det sammetid 

Utroligt at sådan en test pludselig kan ændre hele ens synspunkt på en enkelt dag. Jeg håber alt kommer til at forløbe som det skal. 

Og ja ... tænkte også jeg ville tage en ekstra test om et par dage   Man kan ved aldrig være FOR sikker 

Haha, alle kvinder har et indre testmonster, og jeg testede også både onsdag og søndag - bare lige for at se, at den stadig var god nok! (:

Højest sandsynlig må du ikke tage noget som helst, men giv endelig update på lægesamtalen (: 

Anmeld

3. december 2013

Emilie91

Det vil jeg gøre det helt rart at snakke om det til andre end min mand... nu skal forældrene vide det imorgen også skal det ellers være super hemmeligt lidt endnu Hvornår fortalte i jeres nærmeste om den gode nyhed ? 

Anmeld

3. december 2013

M (:

emiliedamm skriver:

Det vil jeg gøre det helt rart at snakke om det til andre end min mand... nu skal forældrene vide det imorgen også skal det ellers være super hemmeligt lidt endnu Hvornår fortalte i jeres nærmeste om den gode nyhed ? 

Vi holdte det hemmeligt for alle indtil efter første skanning. Det vil sige indtil jeg var 11+4 (:

Anmeld

3. december 2013

M (:

emiliedamm skriver:

Og så lige en lille serviceoplysning (:

Hvis du trykker "besvar indlæg" på indlægget fra den, hvis besked du svarer på, så får afsenderen notifikation på, at du har besvaret deres besked. På den måde er der større sandsynlighed for, at de ser, at du har svaret (: 

Anmeld

4. december 2013

Mariam90

emiliedamm skriver:

nej jeg har kun lige af clearbluen (da jeg skulle vise den til min mand) den anden fik jeg ikke taget billeder af .... 

VIRKELIG? Jamen .... det jo fantastisk så vil jeg bestille en tid til lægen med det samme.. kan han bekræfte det samme dag eller skal han først lave en masse test også kommer svarende efter nogle dage ? ... 

Hilsen en enormt-meget-utrolig-nybagt mor hihi ... 

Tillykke til graviditeten .

Jeg er næsten lige så langt henne som dig, jeg syns at du skal ringe til din læge for at få lidt informationer omkring hvad det vil ske i løbet af graviditeten og måske får du en ny tid igen snart.

Jeg er 5+3 henne og har været til lægen idag hvor jeg så fik bekræftet graviditeten og det føltes bare mere virkeligt.  Mine andre test her hjemme har også vist svag streg. 

Passe på med mediciner, spørg altid en læge inden. 

Stort Tillykke! 

Anmeld

4. december 2013

Mariam90

emiliedamm skriver:

Jeg fortalt venner og familie samme dag jeg fik positiv første dag i sidste uge  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2013

Kløver

Jeg ville sagtens sige tillykke, kan vise billeder af mine teste til sammenligning

Har lagt ind så du kan se udviklingen

Stort tillykke med spiren
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2013

justagirl

Hej du :i - jeg ville ringe til lægen idag.. da der er også er nogle piller du skal tage folinsyre (gravitamin) .. men alt det kan du høre lægen ad.. de piller skal man tage fra start af :i til efter uge 12 :i men det kan du google lidt om :i

Anmeld

4. december 2013

justagirl

Og lige en ting mere!

TILLYKKE!!!!!

hvor gamle er i så:I det var da en fantastisk julegave :I

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.