Spørgsmål omkring Pergotime

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2009

BubbieBear

Floridoor skriver:

hej piger,

jer som har været på pergotime, fik i ægløsning ? og hvor mange dage efter den sidste pille kom jeres æl ??

jeg syns at ha læst et sted at den vil komme 4-10 dage efter man har taget sidste dosis ? hva er jeres erfaringer

Min cyklus var på præcis 30 dage hver gang jeg fik Pergotime, og det passer meget godt når jeg havde ælsmerter fra 13-15 dagen mener jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

tandbørsten

så det har faktisk passet med at din æl er kommet indenfor de 10 dage som foreskrevet ?? :-)

er din mens blevet sat igang eller tog du pergotime uden først at ha mens ?? :-)

blev du gravid ?

Anmeld

27. december 2009

BubbieBear

Floridoor skriver:

så det har faktisk passet med at din æl er kommet indenfor de 10 dage som foreskrevet ?? :-)

er din mens blevet sat igang eller tog du pergotime uden først at ha mens ?? :-)

blev du gravid ?

jaeh det kan godt passe eller man siger jo at hvis man har en cyklus på 30 dage, så ligge æl næsten lige i midten. hehe

Jeg får mens af mig selv, det er bare meget uregelmæssigt desværre.

Der står jo i indlægssedlen at man skal tage dem fra til og med 3-7 cyklusdag, så er ret sikker på at man ikke kan tage dem uden at have mens når det er.

Er desværre ikke blevet gravid ved de 3 Pergotime-kure jeg har fået. Så nu er vi blevet sendt videre i systemet, og skal starte i barnløshedsbehandling i det nye år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.