Spørgsmål omkring Pergotime

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2009

BubbieBear

Tjuhl skriver:

okay! hvad sker der ved overstimulering??

og hvor skal I hen i systemet? vi er lige akkurat startet i 6. IUI forsøg, jeg har taget min 1. pergotime idag

Jeg havde ingen symptomer på overstimulering, men tallet de går ind og tjekker når det er skulle bare være over 35. Mit var 110

Googlede det lige. Symptomerne er:

- Udspilet mave
- Underlivssmerter
- Ubehag med feber, kvalme eller opkastning
- Man bliver lettere forpustet
Og vandladningsbesvær.

Vi bliver henvist til en GYN som skal undersøge mig i hoved og "røv" regner jeg med (hvis der ikke er bonus nu her med Pergotime) Er lidt spændt på hvad der skal ske egentlig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

oo

BubbieBear skriver:

Jeg havde ingen symptomer på overstimulering, men tallet de går ind og tjekker når det er skulle bare være over 35. Mit var 110

Googlede det lige. Symptomerne er:

- Udspilet mave
- Underlivssmerter
- Ubehag med feber, kvalme eller opkastning
- Man bliver lettere forpustet
Og vandladningsbesvær.

Vi bliver henvist til en GYN som skal undersøge mig i hoved og "røv" regner jeg med (hvis der ikke er bonus nu her med Pergotime) Er lidt spændt på hvad der skal ske egentlig ..

foruroligende, sådan har jeg haft det under behandling de sidste par gange...hmm

jeg håber at pergotime virker for dig  det blir skismer spændende!!

Anmeld

30. november 2009

BubbieBear

Tjuhl skriver:

foruroligende, sådan har jeg haft det under behandling de sidste par gange...hmm

jeg håber at pergotime virker for dig  det blir skismer spændende!!

Jeg fik lige svar fra lægen. Mit tal var 85 (for æl) så der var grund til at være fortrøstningsfuld sagde han

Så nu har jeg bestilt nogle tests over nettet, og håber på at mens ikke kommer!!!

Hvordan går det med dig? 

Anmeld

30. november 2009

oo

BubbieBear skriver:

Jeg fik lige svar fra lægen. Mit tal var 85 (for æl) så der var grund til at være fortrøstningsfuld sagde han

Så nu har jeg bestilt nogle tests over nettet, og håber på at mens ikke kommer!!!

Hvordan går det med dig? 

nej hvor dejligt

jeg har lige, her til morgen, testet negativ efter 6. IUI behandling, så nu holder jeg behandlingspause de næste to måneder og så starter vi IVF...jeg er temmelig nervøs for hormonerne osv., men det er jo "bare" til man har vænnet sig til det

Anmeld

3. december 2009

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

nej hvor dejligt

jeg har lige, her til morgen, testet negativ efter 6. IUI behandling, så nu holder jeg behandlingspause de næste to måneder og så starter vi IVF...jeg er temmelig nervøs for hormonerne osv., men det er jo "bare" til man har vænnet sig til det

Hej Trine.

hvor trælst at det ikke lykkedes i denne omgang!!! Ved det har været hårdt for jer!!!

Jeg håber det lykkedea i jeres første forsøg med IVF!!!

Lene

Anmeld

19. december 2009

tandbørsten

hej piger,

jeg er lidt nysgerrig på at høre hvordan det er gået med jer som har været på pergotime eller er på dem nu, er der ren faktisk nogen af jer som er blevet gravide ??

Anmeld

19. december 2009

BubbieBear

Floridoor skriver:

hej piger,

jeg er lidt nysgerrig på at høre hvordan det er gået med jer som har været på pergotime eller er på dem nu, er der ren faktisk nogen af jer som er blevet gravide ??

Desværre ingen bebs denne her omgang Vi er blevet sendt videre i systemet, og skal nu til samtale på sygehuset d. 29 januar. øv øv!!! Men i det mindste sker der da noget.

Anmeld

19. december 2009

oo

Floridoor skriver:

hej piger,

jeg blev gravid ved første behandling, men det var desværre udenfor livmoderen. Men pergotimen virkede altså efter planen, så det er det positive ved det

Anmeld

20. december 2009

tandbørsten

Trine,

hvordan var din behandling ?? piller og så hjemmearbejde eller hvordan ??

og tak for jeres tilbagemelding, det er rart :-)

Anmeld

27. december 2009

tandbørsten

hej piger,

jer som har været på pergotime, fik i ægløsning ? og hvor mange dage efter den sidste pille kom jeres æl ??

jeg syns at ha læst et sted at den vil komme 4-10 dage efter man har taget sidste dosis ? hva er jeres erfaringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.