Spørgsmål omkring Pergotime

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.801 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

BubbieBear

Hej alle I skønne damer derude

Jeg er lige kommet hjem fra lægen med et recept på Pergotime (50mg).

Håber det kan sætte spark i mine manglende ægløsninger

Er der nogle af jer herinde der har erfaring med Pergotime?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

oo

ja, det er de hormonpiller jeg tager de første 5 dage af min behandlingscyklus, og jeg har altid rigtig mange og rigtig gode æg, så jeg håber de virker for dig.

jeg lider MEGET af hedeture og humørsvingninger når jeg får hormoner, så et godt råd er, at sige til gemalen med det samme, at du måske ikke heeeelt er dig selv mens du får hormonerne

rigtig meget held og lykke med det, jeg er sikker på det nok skal lykkedes

hvordan skal din videre behandling forløbe?

Anmeld

27. juli 2009

BubbieBear

Tjuhl skriver:

ja, det er de hormonpiller jeg tager de første 5 dage af min behandlingscyklus, og jeg har altid rigtig mange og rigtig gode æg, så jeg håber de virker for dig.

jeg lider MEGET af hedeture og humørsvingninger når jeg får hormoner, så et godt råd er, at sige til gemalen med det samme, at du måske ikke heeeelt er dig selv mens du får hormonerne

rigtig meget held og lykke med det, jeg er sikker på det nok skal lykkedes

hvordan skal din videre behandling forløbe?

Mange tak for dit svar Det varmer og det kan i den grad bruges!

Jeg skal tage dem fra 3-5 cyklusdag, og på min 21 dag skal jeg så have taget en blodprøve for at se om jeg har haft ÆL. Hvis ikke vil lægen prøve at forøge dosis'en næste gang (snakkede han om)

Hvor stor er den dosis du får?

Anmeld

31. juli 2009

oo

BubbieBear skriver:

Mange tak for dit svar Det varmer og det kan i den grad bruges!

Jeg skal tage dem fra 3-5 cyklusdag, og på min 21 dag skal jeg så have taget en blodprøve for at se om jeg har haft ÆL. Hvis ikke vil lægen prøve at forøge dosis'en næste gang (snakkede han om)

Hvor stor er den dosis du får?

undskyld den lange svartid!

jeg mener, at jeg tager 50mg to gange om dagen i fem dage lige efter mens....(jeg har ikke været i behandling i juni og juli, så jeg kan dæleme ikke helt huske det, men det er to almindelige tabletter hver dag, morgen og aften) og så tager jeg en sprøjte i to dage med flere hormoner og derefter blir jeg scannet. når så æggene er de 18-19 mm de skal være for at være klar til ægløsning, tar jeg en ægløsningssprøjte og 36 timer efter det blir jeg insemineret med Sørens sæd.

jeg håber virkelig pillerne virker for dig! er du i gang nu?

Anmeld

31. juli 2009

BubbieBear

Tjuhl skriver:

undskyld den lange svartid!

jeg mener, at jeg tager 50mg to gange om dagen i fem dage lige efter mens....(jeg har ikke været i behandling i juni og juli, så jeg kan dæleme ikke helt huske det, men det er to almindelige tabletter hver dag, morgen og aften) og så tager jeg en sprøjte i to dage med flere hormoner og derefter blir jeg scannet. når så æggene er de 18-19 mm de skal være for at være klar til ægløsning, tar jeg en ægløsningssprøjte og 36 timer efter det blir jeg insemineret med Sørens sæd.

jeg håber virkelig pillerne virker for dig! er du i gang nu?

Du skal ikke undskylde

Jeg starter på pillerne imorgen så er ret spændt. Håber virkelig de virker. Der er ikke noget mere frustrerende når ens krop ikke virker som den skal

Anmeld

31. juli 2009

oo

BubbieBear skriver:

Du skal ikke undskylde

Jeg starter på pillerne imorgen så er ret spændt. Håber virkelig de virker. Der er ikke noget mere frustrerende når ens krop ikke virker som den skal

nej det er virkelig så drønirriterende! og så kan man gå og revse sine æggestokke alt hvad man vil og skælde og smælde og sige, at nu skal de tage sig sammen pg producerer BØRN, men altså...hvis de ikke vil, så er det godt vi har hormonpiller - også selvom man blir lidt halvrådden af dem

held og lykke, jeg er SIKKER på de nok skal virke, herhjemme virker de fortræffeligt

Anmeld

31. juli 2009

BubbieBear

Tjuhl skriver:

nej det er virkelig så drønirriterende! og så kan man gå og revse sine æggestokke alt hvad man vil og skælde og smælde og sige, at nu skal de tage sig sammen pg producerer BØRN, men altså...hvis de ikke vil, så er det godt vi har hormonpiller - også selvom man blir lidt halvrådden af dem

held og lykke, jeg er SIKKER på de nok skal virke, herhjemme virker de fortræffeligt

Jeg har advaret min mand om at jeg nok ikke er helt mig selv imorgen og 5 dage frem

Skal dog kun tage 50mg én gang dagligt.

Krydser fingre for os begge

Anmeld

2. november 2009

Pixie

Hejsa

Jeg vil lige høre hvordan det går med Pergotime?

Anmeld

2. november 2009

BubbieBear

Pixie skriver:

Hejsa

Jeg vil lige høre hvordan det går med Pergotime?

Hejsa

De virkede som de skulle.. wuhu! Men var overstimuleret efter 2 cyklusser på Pergotime, så lægen ville se om jeg kunne klare mig uden, men det kan jeg desværre ikke.. Skal have dem igen nu her - sidste chance inden vi bliver sendt videre i systemet

Anmeld

2. november 2009

oo

BubbieBear skriver:

Hejsa

De virkede som de skulle.. wuhu! Men var overstimuleret efter 2 cyklusser på Pergotime, så lægen ville se om jeg kunne klare mig uden, men det kan jeg desværre ikke.. Skal have dem igen nu her - sidste chance inden vi bliver sendt videre i systemet

okay! hvad sker der ved overstimulering??

og hvor skal I hen i systemet? vi er lige akkurat startet i 6. IUI forsøg, jeg har taget min 1. pergotime idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.