H>vor er alle dem der skal opdatere mandag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2009

Honningblomst

Sujan skriver:

Jeg er kommet under de 67 kg. denne uge. min vægt har svinget meget fra 67,3-67,8 men i moges lå den på 66,8 så det er jo fremskridt. tror også jeg har det bedst med at vægten falder langsomt så det hele kan følge med

Hvad mener du-smiler- din hud eller? når det er så få kilo så tror jeg ikke du skal være nervøs for det...
Min vægt er på 61,6 så det er virkelig super godt....mangler bare lige et par endnu..
Dejligt du kom under de 67kg..
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

Sujan

Eva skriver:

Hvad mener du-smiler- din hud eller? når det er så få kilo så tror jeg ikke du skal være nervøs for det...
Min vægt er på 61,6 så det er virkelig super godt....mangler bare lige et par endnu..
Dejligt du kom under de 67kg..
Knus..

Mener bare at jeg tror hvis jeg taber mig for hurtigt så tager jeg dem også hurtigt på igen. Hvis jeg taber dem langsomt så tror jeg det er mere holdbart

Giver det mening???

Super flot med din vægt. Ja min drømme vægt e rat komme under 60 kg. Men mit mål er bare lige nu at komme under 65.

Anmeld

1. august 2009

Honningblomst

Sujan skriver:

Mener bare at jeg tror hvis jeg taber mig for hurtigt så tager jeg dem også hurtigt på igen. Hvis jeg taber dem langsomt så tror jeg det er mere holdbart

Giver det mening???

Super flot med din vægt. Ja min drømme vægt e rat komme under 60 kg. Men mit mål er bare lige nu at komme under 65.

Faktisk overhved ikke-smiler- der er nelig ingen sandhed i det, heldigvis...så smid du bare det hele på den korte tid-smiler- det er nok mere den anden vej rundt at du tager hurtigt på, hvis du går tilbage i gamle vaner..
Knus Eva...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.