H>vor er alle dem der skal opdatere mandag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.517 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

Honningblomst

Hej piger...
Er da spændt på hvad jeres vægt sagde til morgen...??
J>eg har tabt 2 kilo de sidste uger og mangler to endnu og så er det fint...men hvor lang tid er det lige de sidste to kilo kan tage.....øvøv..
Nå. men håber det kører for jer andre....
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

missKat

Hej Eva,
må jeg tilmelde mig i denne gruppe??
og så starte med at melde vægt ind om 1 uge?? (startede jo først i onsdags)

jeg synes det er super flot du bliver ved med at tabe dig trods du ikke kan motionere så meget!!

knus Karina

Anmeld

27. juli 2009

Sujan

Jeg skal også til at veje mig hver uge. Jeg ligger på omkring 67 kg. vil gerne ned på 60 kg. da jeg har ladeport og topmave. Jeg har kun spist frugt i dag og har en pastasalat (grov pasta) med til frokost. Jeg agter ikke at spise noget sødt i dag. Denne uge skal bare være en sukkerfri uge.

Anmeld

27. juli 2009

Honningblomst

missKat skriver:

Hej Eva,
må jeg tilmelde mig i denne gruppe??
og så starte med at melde vægt ind om 1 uge?? (startede jo først i onsdags)

jeg synes det er super flot du bliver ved med at tabe dig trods du ikke kan motionere så meget!!

knus Karina

Jamen selvfølgelig må du da det...smiler- det er jo for alle der vil og har lyst....smiler
Knus og god taber-vind...

Anmeld

27. juli 2009

Honningblomst

Sujan skriver:

Jeg skal også til at veje mig hver uge. Jeg ligger på omkring 67 kg. vil gerne ned på 60 kg. da jeg har ladeport og topmave. Jeg har kun spist frugt i dag og har en pastasalat (grov pasta) med til frokost. Jeg agter ikke at spise noget sødt i dag. Denne uge skal bare være en sukkerfri uge.

Det lyder da som om der er helt styr på det-smiler
Må jeg spørge hvor høj du er??
KNus..

Anmeld

27. juli 2009

Sujan

Jeg er 163 cm. Jeg er ikke meget overvægtig. Mit BMI ligger på 25. Men jeg har stor mave og meget på hofterne. Så handler måske mere om at det bliver fordelt anderledes. Plejer ikke at fokusere så meget på vægten men på hvordan det sidder.

Anmeld

27. juli 2009

Honningblomst

Sujan skriver:

Jeg er 163 cm. Jeg er ikke meget overvægtig. Mit BMI ligger på 25. Men jeg har stor mave og meget på hofterne. Så handler måske mere om at det bliver fordelt anderledes. Plejer ikke at fokusere så meget på vægten men på hvordan det sidder.

Ok..så er vi næsten på højde...jeg er 165cm....men ja, du har ret i det handler om hvordan og hvor det sidder...jeg har det bedst med min krop når jeg løber dagligt og svømmet et par gange om ugen, men det må jo være...
Spændende hvornår din vægt passer til det du vil se i spejlet...har du prøvet at måle dig...bryst, talje, hofter
Knus..

Anmeld

27. juli 2009

Sujan

Eva skriver:

Ok..så er vi næsten på højde...jeg er 165cm....men ja, du har ret i det handler om hvordan og hvor det sidder...jeg har det bedst med min krop når jeg løber dagligt og svømmet et par gange om ugen, men det må jo være...
Spændende hvornår din vægt passer til det du vil se i spejlet...har du prøvet at måle dig...bryst, talje, hofter
Knus..

Jeg gjorde en overgang men har ikke gjort for nyligt. Men vil jeg til at gøre. Det viser sig hurtigere.

Anmeld

27. juli 2009

Honningblomst

Sujan skriver:

Jeg gjorde en overgang men har ikke gjort for nyligt. Men vil jeg til at gøre. Det viser sig hurtigere.

Lige præcis...og især hvis man dyrker meget motion...smiler

Anmeld

27. juli 2009

SaNiNa

Jeg har ikke tabt en dyt denne gang, men det går jo nok osse har jo heller ikke taget på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.