H>vor er alle dem der skal opdatere mandag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Moar'en

har tabt 900 gram, ikke meget, men det er da den rigtige vej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Tina2

Jeg hopper sgu lige på, skal tabe mig 3 kg inden vi skal sydpå om 23 dage:-)

Er det så hver mandag man skriver herinde hvad man har tabt sig? Jeg håber på at tabe 5-6 kg ialt, men 3 kg er i første omgang og inden rejsen sydpå:-)

Anmeld

27. juli 2009

Diana...

Jeg har KUN tabt 200 g og er mega skuffet for troet bare jeg havet været rigtig sej. 

Anmeld

27. juli 2009

Smukkert

Jeg nåede ikke på vægten imorges..
Vejede mig i fredags, om morgenen.. Der vejede jeg 98,4kg..
Har lige vejet mig nu her.. vejer 99,8 kg, så jeg tror ikke jeg har tabt mig.. Men kan jo ikke vide det, da det ikke er samme tidspunkt jeg har vejet mig, samt bebz jo tager på hele tiden .
(undskyldninger er der nok af *S*)

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

Så fik jeg vejet mig her til morgen og jeg vejede 98,7kg, så jeg har altså taget 300gram på siden fredag morgen... Håber da noget af det er bebseren.

Anmeld

31. juli 2009

missKat

øhh jeg vil godt stadig være med på at holde den slanke linje, men ved ikke om jeg er med på vejningsdelen, for kommer nok til enten at være status quo eller tage på, for jeg skal skiseme have en lille baby 

god weekend

Anmeld

31. juli 2009

Becks

Har vejet mig idag, og der var roeget 1,4 siden sidste fredag...

Anmeld

31. juli 2009

Moar'en

Vi har været ude og spise alt for meget i denne uge. Så siden fredag har jeg desværre taget 500 gram på.

Anmeld

31. juli 2009

Smukkert

Jeg var på vægten i morges og siden fredag har jeg tabt 600gram, men har levet meget usundt idag, så tror den står stille næste fredag, men det vil tiden vise

Anmeld

31. juli 2009

Sujan

Jeg er kommet under de 67 kg. denne uge. min vægt har svinget meget fra 67,3-67,8 men i moges lå den på 66,8 så det er jo fremskridt. tror også jeg har det bedst med at vægten falder langsomt så det hele kan følge med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.