Dumme vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2013

FrkZier

Masig skriver:

Hehe, jamen det er lige præcis sådan jeg også tænker... Man skal jo være tilfreds med sig selv... Mine ekstra kg sidder på maven og hofterne, rigtig træls.... Men hvis de sidste par kg ryger, og jeg får strammet lidt op, så er jeg fint tilfreds, og jeg vil på ingen måde være skind og ben 

og det er 10000x gange vigtigere hvordan DU har det med dit spejlbillede fremfor at andre synes at du er slank nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2013

Masig

FrkZier skriver:

og det er 10000x gange vigtigere hvordan DU har det med dit spejlbillede fremfor at andre synes at du er slank nok

Præcis... Synes også det kan være træls når folk siger "ej du er da så tynd"... Ja man kan måske ikke se dellerne når jeg har mit løst hængende tøj på, men det er altså knap så lækkert at se mig nøgen, og det skal kæresten jo have lov til en gang imellem 

Og så skulle man jo også gerne have lyst til at vise sig frem for ham...

Anmeld

2. december 2013

FrkZier

Masig skriver:

Præcis... Synes også det kan være træls når folk siger "ej du er da så tynd"... Ja man kan måske ikke se dellerne når jeg har mit løst hængende tøj på, men det er altså knap så lækkert at se mig nøgen, og det skal kæresten jo have lov til en gang imellem 

Og så skulle man jo også gerne have lyst til at vise sig frem for ham...

og man vælger jo lige netop tøj der gør noget godt for en og slanker en, man vælger ikke tøj der fremhæver ens dårlige sider vel

Anmeld

2. december 2013

Masig

FrkZier skriver:

og man vælger jo lige netop tøj der gør noget godt for en og slanker en, man vælger ikke tøj der fremhæver ens dårlige sider vel

Præcis!! 

Anmeld

2. december 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Må man spørger hvor høj du er?  

Og du skal tænke på jo mere du taber dig og jo faster bliver,  jo sværre bliver det at tag de sidste 1-2 kg af 

taler af erfaring. 

Jeg er 155 og tabte mig hurtigt ved bare at spise sundt og træne. Men på et tidspunkt begyndte jeg at ha svart ved lige at tabe det  sidste kg. Det vil sige det bliv mega svært for mig at tabe mig fra 51 til 50 og det kan du tro jeg skulle arbejde ekstra hårdt for den ene kg. 

Anmeld

2. december 2013

Masig

Engel 88 skriver:

Må man spørger hvor høj du er?  

Og du skal tænke på jo mere du taber dig og jo faster bliver,  jo sværre bliver det at tag de sidste 1-2 kg af 

taler af erfaring. 

Jeg er 155 og tabte mig hurtigt ved bare at spise sundt og træne. Men på et tidspunkt begyndte jeg at ha svart ved lige at tabe det  sidste kg. Det vil sige det bliv mega svært for mig at tabe mig fra 51 til 50 og det kan du tro jeg skulle arbejde ekstra hårdt for den ene kg. 

Jeg er 160....

Ja det er de sidste kg der er svære... Og så lige her op til jul, det gør det ikke nemmere 

Anmeld

2. december 2013

Love Angel

Mor til 4

Okay

og haha ja det rigtig det sku ikk nemmere når det er den månede man spiser allermest 

Anmeld

2. december 2013

Masig

Engel 88 skriver:

Okay

og haha ja det rigtig det sku ikk nemmere når det er den månede man spiser allermest 

Nej det er jo stort set umuligt at sige nej til alle godterne 

Anmeld

2. december 2013

Love Angel

Mor til 4

Uhaa haha nej kan man ikke  Det slet ikk noget man selv styre 

det bare så lækkert 

Men jeg bliver endnu mere bekymret for min vægt hvor den ender når jeg når fødslen. godt nok er der længe til og jeg er trods alt kun 5+4 men alligvelet det er på vej. 

Anmeld

2. december 2013

Masig

Engel 88 skriver:

Uhaa haha nej kan man ikke  Det slet ikk noget man selv styre 

det bare så lækkert 

Men jeg bliver endnu mere bekymret for min vægt hvor den ender når jeg når fødslen. godt nok er der længe til og jeg er trods alt kun 5+4 men alligvelet det er på vej. 

Ja jeg er godt nok også spændt på hvordan det skal gå med vores nr. 2... Sidst tog jeg jo 17 kg på, det var jo helt forkert... Håber virkelig jeg kan spise sundere og holde vægten lidt lavere næste gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.