Masig skriver:
Hehe nej man kan skjule meget med tøj 
Ej jeg giver jer ret, jeg er jo ikke overvægtig, men det er bare lige de sidste par kg dér på maven og sidebenene, der mangler at ryge.... Målet var jo 50 kg, så selvom 52 eller 54 ikke lyder af meget, så skal man jo ikke give op på halvvejen 
Men ja, jeg tror også det er pga mens er lige om hjørnet, det havde jeg bare slet ikke tænkt over da jeg stod på vægten i morges...
hvis DU ikke er tilfreds med at veje 54 kg så skal du ikke acceptere at veje 54 kilo uanset óm andre synes du ikke bør tabe dig, selvfølgelig skal du jo heller ikke sulte dig selv og ende med at være skind og ben da det jo ikke er sundt for nogen 
men nu kender jeg dig ikke, jeg ved ikke hvordan din krop er bygget og hvor henne dine kilo sidder - personligt er jeg ikke længere overvægtig (tabt 39kg) men derfor har jeg ikke tænkt mig at stoppe før JEG er tilfreds, de få kilo jeg har at tabe sidder udelukkende på røv og hofter, hvilket for mig til at se mega stor ud (altså i forhold til hvad jeg egentlig er) så nej jeg TRÆNGER ikke til at tabe mig de ekstra 3kg hvis du spørger omverdenen, men for mit eget velbefindende vælger jeg at gøre det alligevel 
det var bare lige det, over and out 
Anmeld