Bare fordi jeg er et stædigt rad, og jeg OFTEST vil have min vilje (ja, måske jeg er forkælet) så havde jeg aflyst hele arrangementet, og fundet på noget bare du, far og barn kunne lave. Så kunne i feks slutte dagen fredeligt med aftensmad ved din mor og lillebror, så i bare var jer 5.
derefter ville jeg se hvornår det var muligt at arrangere en fødselsdag for det slæng som åbenbart skal skabe problemer.
Vi stod selv i kniben sidste år, eneste forskel er at vi er sammen, så det er vores barn 
Vi havde planlagt fødselsdag for vores datter, og jeg havde faktisk inviteret min familie, manden er lidt sløv, og da jeg gør ham opmærksom på det, udbryder han pludselig at vi da ikke kan holde fødselsdagen der, for der har hans mormor/morfar planlagt fødselsdag. De flyttede deres fødselsdag til dagen før vores datters fødselsdag, fordi der var 3 der ikke kunne komme med. Jeg siger det er en skam, og vi ikke kommer til mormor og morfar, og så må vi undvære mandens familie. Der blev et ramaskrig uden lige over det. Og pludselig forventede de jeg lavede 2 fødselsdage, og vi kom til mormor og morfars fødselsdag. For så kunne mandens familie bare komme på vores barns rigtige fødselsdag. Ergo, jeg skulle pludselig holde fødselsdag for min familie, til mormor og morfars fødselsdag, og holde fødselsdag for mandens familie, på en weekend.
Til sidst smed jeg alt, sagde jeg holder fødselsdag fredag aften for mit barn, og det familie som kan komme. Vi tager til fødselsdag dagen efter ved mormor og morfar, tog tidligt hjem, fordi min søster ikke havde været med dagen forinden, så min mor var blevet og overnatte, havde lavet mad mens vi var til fødselsdag, så vi hyggede os 5. De kørte hjem om aftenen, og dagen efter, min datters rigtige fødselsdag sagde jeg at vi ikke var hjemme. Jeg gjorde alvor af det, for jeg vidste at min svigerfamilie ville komme forbi i håb om at vi var hjemme, og jeg orkede ikke mere. Vi kørte op til en veninde og hendes søn, og smuttede i svømmehallen med vores skønne børn. Vi fik en stille og rolig dag med vores datter, hun blev fejret på den mest fantastiske måde den dag, og jeg ønsker ikke at gøre det om.
sig fra, og gør hvad i vil, ikke hvad familien vil. Så ønsker i at aflyse og holde en stille og rolig dag, så gør det. GØR DET I FØLER FOR. Husk det altid, jeg glemmer det en gang i mellem.
og undskyld det blev så langt, jeg ved bare hvordan en svigerfamilie kan irritere en