hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Susan1978

ivfmarie skriver:

Jeg siger nu ikke at fordi jeg kan..  Jeg siger bare at det kan lade sig gøre - selv med små børn, job hus og alt det som man er tilbøjelig til at bruge som undskyldning..

Det er nu heller ikke ment så hårdt som det sikkert lyder - og det tror jeg også at Susan ved.
Jeg tænkte bare at der ville komme nok af indlæg der gav hende (og andre) ret i, at det er Ih og Åh så svært (og det er det jo!!), så måske havde hun brug for én der lige sparkede igennem rygklapper-indlægene og gav et røvsprker-indlæg i stedet for.
Det tror jeg faktisk ville hjælpe mig hvis jeg var i samme situation...

Sorry, Susan hvis det blev opfattet på anden måde end det var ment... Det er synd for dig at du har det som du har det, men hvad faen skal jeg ellers skrive til dig - du ved jo selv hvad der skal til, og du har vel ikke brug for at blive ynket??

Knus fra Marie - der allerhelst ville invitere Susan på en løbetur hvis jeg boede i nærheden af Falster

Marie, du har ret... jeg har overhovedet ikke brug for YNK.. det kommer jeg ingen vegne af..

jeg ville sådan ønske jeg havde en jeg kunne løbe/træne med - sådan at jeg have en at stå lidt til ansvar overfor..  men fatter slet ikke det er så svært for mig i øjeblikket.

da jeg gik til spinning 2 gange om ugen, trænede jeg alene.. eller det vil sige der var jo mange på holdet. Men ikke nogen jeg sådan kendte. Håber jeg har nosser til at komme igang igen efter ferien. for jeg elskede den time 2 gange om ugen -  helt for mig og kun for mig.

Jeg ved du mener det hårdt på den kærlige måde.. og jeg ville et eller andet sted ønske jeg ikke havde postet det indlæg.. men omvendt så er jeg jo nødt til nu at få vendt bøtten.. eftersom jeg offentlig gjort hvor svag jeg er..  Så jeg må op på cyklen igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Susan1978

ivfmarie skriver:

Godt at Kai er med på den nu.. det er ikke nemt hvis man er alene om det

nej det er det der er mit problem - jeg er alene om det. Jannik sidder og smasker i sig med shokolade og chips og hvad han ellers kan komme afsted med.

da jeg for nogle år siden tabte 10 kg på vægtvogterne.. sagde jeg til ham at hvis han skulle spise alt det ulækre, måtte han gøre det når jeg ik var der og jeg ville ikke have det liggende i huset. Måske jeg skulle gøre det igen. !

Anmeld

27. juli 2009

Cris

Susan, der hjælper ikke at sige "jeg er elendig"! Hvis man falder, så skal man oppe igen og gå. Der hjælper ikke at blive på gulvet og sige: øv øv, hvor er jeg dårlig til at gå, jeg er elendig!

I steddet for at blive øv øv og være ked for sig selv, så skal du oppe igen og prøve, at der ikke sker. Så nemt er det. Mennesker er nogle vanne dyr. At starte på en ny vane er MEGET svært. Så det tage sin tid. Men stille og rollig finder man sig selv i den nye rutine. Give dig selv en chance til, sig til dig selv, at du skal finde en rutine, og at alt skal gå godt. Du har også små børn, så det skal være noget, som er realistisk. Og så op igen og igen hver gang du falder.

Held og lykke! Jeg ved, at du kan nå det med den rigtige atitude!

Anmeld

27. juli 2009

Susan1978

Cris skriver:

Susan, der hjælper ikke at sige "jeg er elendig"! Hvis man falder, så skal man oppe igen og gå. Der hjælper ikke at blive på gulvet og sige: øv øv, hvor er jeg dårlig til at gå, jeg er elendig!

I steddet for at blive øv øv og være ked for sig selv, så skal du oppe igen og prøve, at der ikke sker. Så nemt er det. Mennesker er nogle vanne dyr. At starte på en ny vane er MEGET svært. Så det tage sin tid. Men stille og rollig finder man sig selv i den nye rutine. Give dig selv en chance til, sig til dig selv, at du skal finde en rutine, og at alt skal gå godt. Du har også små børn, så det skal være noget, som er realistisk. Og så op igen og igen hver gang du falder.

Held og lykke! Jeg ved, at du kan nå det med den rigtige atitude!

tak for de søde ord.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.