JEG HADER MIG SELV!
i fatter slet ikke hvor elendig jeg er... tænk sig at man ikke kan gennemføre den så længe ønsket omlægning.. Det er komplet umuligt.. jeg er så SVAG!
VI snakker 5-7 KG jeg gerne vil af med.. jeg burde skamme mig for ikke at kunne tage mig sammen og se at få gjort det 100%.
mit problem er - jeg kan da godt se der er nogle der er større end mig..så det er nok ik så slemt.. - MEN JEG HADER DE EKSTRA KILO.
- Jeg kan ikke få bevæget min bagdel ud og gå/løbe nogle lange ture.. - nøj jeg har mange undskylninger for ikke at gøre det. - kommer sent hjem, har 2 unger der gerne vil være sammen med mor, skal lave mad, skal lige dit og skal lige dat...

hver uge tænker jeg : så skal det være.. nu skal jeg have bare 1 uge med NO SUGAR at all.. jeg spiser generalt ik ret meget usundt.. men det er fuldstændig umuligt for mig at holde mig fra sukker på den ene eller anden måde i en uge.
så finder jeg en fin kostplan.. en af de gode.. og får også handlet fint ind.. får jeg fulgt den.. ja første dag - morgen og frokost også er det sket..

Tro mig jeg ved alt hvad der skal til, jeg kender alt til kostomlægning og alt til at dyrke motion.. MEN ER BARE FOR SVAG.
er det virkelig fordi man tænker.. ahh det er jo ik så slemt.. kan jo gemme mig i en tunika.. så går det nok.
Men hver dag, jeg går på toilettet græmmer jeg mig over min mave..den er så grim efter 2 KS og bukser snerrer ind under KS dellen og bukser elastik.. Der bukker elastikken bare rundt, hvor nedern er det lige..
har en veninde der har ledegigt og skal droppe sin medicin ½ år inden de prøver at blive gravide.. der er hun så nu og hvad gør hun.. gemmenfører et løbeprogram så hun kan løbe 5 km på 30 min. selv med ledesmerter osv.. og det er ik fordi hun skal tabe sig.. men bare fordi hun VIL.. hvorfor har jeg ikke den kampgejst...
åhh hvor vil jeg hen med alt det her.... måske åbne mig op og lade nogen vide at jeg er en slapsvans.. måske kan det hjælpe så jeg måske kan TAGE MIG SAMMEN..

ej undskyld... er bare led og ked af mig selv.

mit indgangsspørgsmål er hvorfor? og jeg kender jo svaret selv.. fordi jeg åbentbart ikke vil det nok! DET ER BARE IKKE GODT NOK.
ved ik om jeg skal trykke "opret emne"......................................................