Eva skriver:
Det værste jeg vidste var de mennesker der sagde at når jeg kan så kan alle...den holder jo ikke...smiler- så fald lige lidt ned, bare fordi du har tabt et par kilo-griner(og det er sagt med et smil det her, men den er bare træls at høre når man er lidt småflæsket...og husk, kunsten er ikke at tabe sig, men at holde vægten..
Knus til dig...
Eva..som førfed tit hørte den der "at når jeg kan, så kan......"
Jeg siger nu ikke at fordi
jeg kan.. Jeg siger bare at
det kan lade sig gøre - selv med små børn, job hus og alt det som man er tilbøjelig til at bruge som undskyldning..
Det er nu heller ikke ment så hårdt som det sikkert lyder - og det tror jeg også at Susan ved.
Jeg tænkte bare at der ville komme nok af indlæg der gav hende (og andre) ret i, at det er Ih og Åh så svært (og det er det jo!!), så måske havde hun brug for én der lige sparkede igennem rygklapper-indlægene og gav et røvsprker-indlæg i stedet for.
Det tror jeg faktisk ville hjælpe mig hvis jeg var i samme situation...
Sorry, Susan hvis det blev opfattet på anden måde end det var ment... Det er synd for dig at du har det som du har det, men hvad faen skal jeg ellers skrive til dig - du ved jo selv hvad der skal til, og du har vel ikke brug for at blive ynket??
Knus fra Marie - der allerhelst ville invitere Susan på en løbetur hvis jeg boede i nærheden af Falster
Anmeld