hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2009

ivfmarie

Eva skriver:

Det værste jeg vidste var de mennesker der sagde at når jeg kan så kan alle...den holder jo ikke...smiler- så fald lige lidt ned, bare fordi du har tabt et par kilo-griner(og det er sagt med et smil det her, men den er bare træls at høre når man er lidt småflæsket...og husk, kunsten er ikke at tabe sig, men at holde vægten..

Knus til dig...
Eva..som førfed tit hørte den der "at når jeg kan, så kan......"

Jeg siger nu ikke at fordi jeg kan..  Jeg siger bare at det kan lade sig gøre - selv med små børn, job hus og alt det som man er tilbøjelig til at bruge som undskyldning..

Det er nu heller ikke ment så hårdt som det sikkert lyder - og det tror jeg også at Susan ved.
Jeg tænkte bare at der ville komme nok af indlæg der gav hende (og andre) ret i, at det er Ih og Åh så svært (og det er det jo!!), så måske havde hun brug for én der lige sparkede igennem rygklapper-indlægene og gav et røvsprker-indlæg i stedet for.
Det tror jeg faktisk ville hjælpe mig hvis jeg var i samme situation...

Sorry, Susan hvis det blev opfattet på anden måde end det var ment... Det er synd for dig at du har det som du har det, men hvad faen skal jeg ellers skrive til dig - du ved jo selv hvad der skal til, og du har vel ikke brug for at blive ynket??

Knus fra Marie - der allerhelst ville invitere Susan på en løbetur hvis jeg boede i nærheden af Falster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Plysbjørnen

Susan1978 skriver:

JEG HADER MIG SELV! 

i fatter slet ikke hvor elendig jeg er... tænk sig at man ikke kan gennemføre den så længe ønsket omlægning..  Det er komplet umuligt..  jeg er så SVAG!

VI snakker 5-7 KG jeg gerne vil af med.. jeg burde skamme mig for ikke at kunne tage mig sammen og se at få gjort det 100%.

mit problem er  -  jeg kan da godt se der er nogle der er større end mig..så det er nok ik så slemt..  - MEN JEG HADER DE EKSTRA KILO.

- Jeg kan ikke få bevæget min bagdel ud og gå/løbe nogle lange ture.. - nøj jeg har mange undskylninger for ikke at gøre det.  - kommer sent hjem, har 2 unger der gerne vil være sammen med mor, skal lave mad, skal lige dit og skal lige dat... 

hver uge tænker jeg : så skal det være.. nu skal jeg have bare 1 uge med NO SUGAR at all..  jeg spiser generalt ik ret meget usundt.. men det er fuldstændig umuligt for mig at holde mig fra sukker på den ene eller anden måde i en uge.

så finder jeg en fin kostplan.. en af de gode..  og får også handlet fint ind..  får jeg fulgt den.. ja første dag  -  morgen og frokost også er det sket.. 

Tro mig jeg ved alt hvad der skal til, jeg kender alt til kostomlægning og alt til at dyrke motion..  MEN ER BARE FOR SVAG.

er det virkelig fordi man tænker.. ahh det er jo ik så slemt..  kan jo gemme mig i en tunika.. så går det nok.

Men hver dag, jeg går på toilettet græmmer jeg mig over min mave..den er så grim efter 2 KS og bukser snerrer ind under KS dellen og bukser elastik..  Der bukker elastikken bare rundt, hvor nedern er det lige..

har en veninde der har ledegigt og skal droppe sin medicin ½ år inden de prøver at blive gravide.. der er hun så nu og hvad gør hun.. gemmenfører et løbeprogram så hun kan løbe 5 km på 30 min. selv med ledesmerter osv..  og det er ik fordi hun skal tabe sig..  men bare fordi hun VIL.. hvorfor har jeg ikke den kampgejst...

åhh hvor vil jeg hen med alt det her.... måske åbne mig op og lade nogen vide at jeg er en slapsvans.. måske kan det hjælpe så jeg måske kan TAGE MIG SAMMEN..

ej  undskyld... er bare led og ked af mig selv.

mit indgangsspørgsmål er hvorfor? og jeg kender jo svaret selv..  fordi jeg åbentbart ikke vil det nok!  DET ER BARE IKKE GODT NOK.

ved ik om jeg skal trykke "opret emne"......................................................

Det kunne have været mig der skrev det der... bort set fra kilo'erne, der skal du nok sætte et 3 tal foran så rammer du vist meget godt...

Men kære Susan op på hesten igen... Tro på dig selv, jeg er sikker på du godt kan...

Anmeld

26. juli 2009

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

Jeg siger nu ikke at fordi jeg kan..  Jeg siger bare at det kan lade sig gøre - selv med små børn, job hus og alt det som man er tilbøjelig til at bruge som undskyldning..

Det er nu heller ikke ment så hårdt som det sikkert lyder - og det tror jeg også at Susan ved.
Jeg tænkte bare at der ville komme nok af indlæg der gav hende (og andre) ret i, at det er Ih og Åh så svært (og det er det jo!!), så måske havde hun brug for én der lige sparkede igennem rygklapper-indlægene og gav et røvsprker-indlæg i stedet for.
Det tror jeg faktisk ville hjælpe mig hvis jeg var i samme situation...

Sorry, Susan hvis det blev opfattet på anden måde end det var ment... Det er synd for dig at du har det som du har det, men hvad faen skal jeg ellers skrive til dig - du ved jo selv hvad der skal til, og du har vel ikke brug for at blive ynket??

Knus fra Marie - der allerhelst ville invitere Susan på en løbetur hvis jeg boede i nærheden af Falster

Hvis du skal have susan med på løbetur kan i så ikke komme omkring Als og hente mig, jeg kunne vist også trænge til det...

Anmeld

26. juli 2009

ivfmarie

Trold skriver:

Hvis du skal have susan med på løbetur kan i så ikke komme omkring Als og hente mig, jeg kunne vist også trænge til det...

Det kan du dælme tro!!

Anmeld

26. juli 2009

ivfmarie

Det kan du dælme tro!!  - vupti... den smuttede fra mig

Anmeld

26. juli 2009

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

Det kan du dælme tro!!

tark .

Gemalen har lovet at vi prøver at tage os sammen fra i morgen... Har da købt grøntsager, det skal virke. kunne godt trænge til at komme af med de 35 kg inden det bliver til 40.

Anmeld

26. juli 2009

ivfmarie

Trold skriver:

tark .

Gemalen har lovet at vi prøver at tage os sammen fra i morgen... Har da købt grøntsager, det skal virke. kunne godt trænge til at komme af med de 35 kg inden det bliver til 40.

Godt at Kai er med på den nu.. det er ikke nemt hvis man er alene om det

Anmeld

26. juli 2009

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

Godt at Kai er med på den nu.. det er ikke nemt hvis man er alene om det

Det er nemlig det... problemet er bare lidt at hans krop er sådan inrettet at selvom han drikker cola men løber samtidig så taber han sig, det kan jeg altså ikke... jeg skal bare se forkert på en gulerod så tager jeg på .

Anmeld

26. juli 2009

ivfmarie

Trold skriver:

Det er nemlig det... problemet er bare lidt at hans krop er sådan inrettet at selvom han drikker cola men løber samtidig så taber han sig, det kan jeg altså ikke... jeg skal bare se forkert på en gulerod så tager jeg på .

Ha.. den kender jeg godt... Åndsvage gulerødder!!

Anmeld

26. juli 2009

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

Ha.. den kender jeg godt... Åndsvage gulerødder!!

Nemlig er også så træt af dem, men jeg vil, jeg synes det er ved at være pinligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.