Personligt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
lineog4 skriver:

Jg havde også mange tanker måske ikke  meget om behåring, men i høj grad om det at være nøgen i et rum med fremmede - og tænkte også over hvordan ville de have det med mine sure tæer osv. Men da dagen oprandt var jeg fuldstændig ligeglad har faktisk aldrig været så ligeglad med min krop som når jeg har født. Og kan jo berette der er en del andet end kønsbehåring at være flov over... Jeg fik feks åreknuder i skamlæberne, og klyx lige før pressefasen (de der har prøvet at få klyx kan nok forstille sig hvad det skete for mig der stod op af sengen og fødte uden nogen opdagede det), jeg har kastet op i lattergasmasken og udover min mand... Og en masse andre fantastiske ting... Skal nok lade være at male for mange billeder med mine ord 

Jeg supplerer gerne - da jeg fødte nr. to, sked jeg på vores nyafhøvlede gulv. Manden havde heldigvis dækket det over, da jeg gik i fødsel. 

Desuden har jeg virkelig ikke særligt pæne bryster - og har aldrig haft det - men har absolut ikke haft nogen skrupler over at rende splitternøgen rundt under fødslerne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

lineog4

Mor og meget mere skriver:

Jeg supplerer gerne - da jeg fødte nr. to, sked jeg på vores nyafhøvlede gulv. Manden havde heldigvis dækket det over, da jeg gik i fødsel. 

Desuden har jeg virkelig ikke særligt pæne bryster - og har aldrig haft det - men har absolut ikke haft nogen skrupler over at rende splitternøgen rundt under fødslerne. 

Jeg var så en af de fantastiske velopdragne piger der midt i vestormen sagde undskyld undskyld, og prøvede at tørre det op  Må sige lige det med at skide på gulvet var for grænseoverskridende trods smertehelvede....

Anmeld

24. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
lineog4 skriver:

Jeg var så en af de fantastiske velopdragne piger der midt i vestormen sagde undskyld undskyld, og prøvede at tørre det op  Må sige lige det med at skide på gulvet var for grænseoverskridende trods smertehelvede....

Hæ - jeg havde faktisk komplekser over vores grimme badeværelse, så da lægen ville hente toiletpapir at tørre op med, forlangte jeg, at min mand hentede det! 

Anmeld

24. november 2013

liten-mamma

Anonym skriver:

Jeg tænker meget over kønsbehåring ved lægebesøg, scanningerne jeg skal til og igennem.. Og til selve fødslen..

jeg er normalt glat..

hvad gør I?

Jeg var glat barberet under hele min graviditet! Det var et must! Nu længere hen i graviditeten jeg kom, desto svære blev det, men det blev gjort! 

Anmeld

25. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg tænker meget over kønsbehåring ved lægebesøg, scanningerne jeg skal til og igennem.. Og til selve fødslen..

jeg er normalt glat..

hvad gør I?

Jeg er ret hypermobil, så gennem begge graviditeter barberede jeg intim, armhule og ben og fødte heller ikke nøgen nogen af gangene... Det er slet ikke mig, selvom man har det pænt varmt under de veer

Anmeld

25. november 2013

Bak

Mor og meget mere skriver:

Hæ - jeg havde faktisk komplekser over vores grimme badeværelse, så da lægen ville hente toiletpapir at tørre op med, forlangte jeg, at min mand hentede det! 

Haha, hvor er det bare skægt! Sidder og griner for mig selv

Anmeld

25. november 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

jeg er normalt glat..

hvad gør I?

Ved lægebesøget var jeg barberet, men det var tilfælde.
Ved skanningerne skal de slet ikke derned, de sætter lige en klud i trussekanten så du ikke får gel i trusserne som så klistrer.
Til fødslen tænker man ikke over det. -Og til den tid vil jeg nok også være bedøvende ligeglad. Jeg beder dem nok ikke kigge væk fordi der er en dusk, bare de får barnet ud. Det er jo for pokker naturligt, og de har set det hundrede gange før.

Og jeg er reelt set ret ligeglad. Jeg har dog ikke været til gynækologisk tjek uden at være barberet -men det har faktisk været mere eller mindre tilfældigt hver gang. Om ikke andet har jeg sørget for at der ikke var hår ved selve skamlæber mm. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.