Personligt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.049 visninger
26 svar
20 synes godt om
24. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg tænker meget over kønsbehåring ved lægebesøg, scanningerne jeg skal til og igennem.. Og til selve fødslen..

jeg er normalt glat..

hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg tænker meget over kønsbehåring ved lægebesøg, scanningerne jeg skal til og igennem.. Og til selve fødslen..

jeg er normalt glat..

hvad gør I?

Altså... i starten var jeg jo bare veltrimmet som altid - men jo længere hen jeg kom, des mere ligeglad blev jeg med om jeg lige havde nået at få ordne det

det var i hvert fald ikke det der var i mine tanker under fødslen

Anmeld

24. november 2013

ano14316

Jeg er ikke så godt til at barberet mig, mråt fordi min hud bliver irriteret men jeg foretrækker det kort ihvertfald til det hele... Og var glad for det ved fødslen, min kæreste hjalp mig ret kort tid inden fødslen, men det var rart da jeg blev syet bagefter... 

Anmeld

24. november 2013

Mettefpigen

Bareberede mig så længe jeg kunne... Da jeg ikk kunne nå mere stoppede jeg... Der er sku ikk nogen der tænker over det af læger... Folk er forskellige og ser forskellige ud...

Anmeld

24. november 2013

Diana2013

Anonym skriver:

jeg er normalt glat..

hvad gør I?

Jeg spurgte faktisk jordemoderen om hvad de foretrak, hun sagde det var helt ligemeget og fortrak faktisk rene foder, da de kommer meget i kontakt med fødderne haha

Anmeld

24. november 2013

Vilgerneværegravid

Sådan nogle ting, spekulerede jeg også på i starten. Jo, tættere jeg kommer på fødslen, jo mere ligeglad er jeg blevet. Nu foretrækker jeg faktisk der er lidt hår forneden. 

I starten var jeg også bekymret for at skulle ligge der helt nøgen og føde overfor fremmede mennesker- men det rører mig ikke mere

Du skal have vælge det du har det bedst med.

Anmeld

24. november 2013

baby012

Anonym skriver:

jeg er normalt glat..

hvad gør I?

Jeg var glat igennem begge mine graviditeter  

Anmeld

24. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

jeg er normalt glat..

hvad gør I?

Jeg var naturligt behåret hele vejen. Hvad skulle problemet være? Indtil for 10-15 år siden var det et fåtal, der ikke havde kønsbehåring, så hvis det handler om sundhedspersonalets reaktioner, har de set alle varianter. 

Anmeld

24. november 2013

Mie89

Jeg spurgte også min jordemoder om det, da jeg også var lidt i tvivl.  De er fuldstændig ligeglade! De har set alt og egentlig grinte hun bare lidt af mit spørgsmål  

Du skal bare gøre det som du har det bedst med ! Indtil videre har jeg holdt mig glat (som jeg plejer) og regner jeg da med at fortsætte med ! Selvom der dog går længere tid imellem, at jeg får mig taget sammen til at barbere mig både der og på benene 

Anmeld

24. november 2013

modesty

Anonym skriver:

jeg er normalt glat..

hvad gør I?

Hvorfor tænker du meget over det?

Jeg har altid haft hår, og havde det også under graviditeten og fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.