Personligt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Jeg tænker meget over kønsbehåring ved lægebesøg, scanningerne jeg skal til og igennem.. Og til selve fødslen..

jeg er normalt glat..

hvad gør I?

Forstår godt dine tanker, har haft de samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

Dorrit

hehe 

Jeg går ikke så meget op i det pga sart hud, så i glat tilstand for jeg røde knopper... ikke det mest behagelige sted at få det.

Jeg trimer det en gang imellem. og er super stolt over at bene blev barberet i dag 

Ang læger og jm, så tror jeg først de syntes det er underligt hvis du kommer ind med veer og er helt ny barberet 

Anmeld

24. november 2013

lineog4

Jg havde også mange tanker måske ikke  meget om behåring, men i høj grad om det at være nøgen i et rum med fremmede - og tænkte også over hvordan ville de have det med mine sure tæer osv. Men da dagen oprandt var jeg fuldstændig ligeglad har faktisk aldrig været så ligeglad med min krop som når jeg har født. Og kan jo berette der er en del andet end kønsbehåring at være flov over... Jeg fik feks åreknuder i skamlæberne, og klyx lige før pressefasen (de der har prøvet at få klyx kan nok forstille sig hvad det skete for mig der stod op af sengen og fødte uden nogen opdagede det), jeg har kastet op i lattergasmasken og udover min mand... Og en masse andre fantastiske ting... Skal nok lade være at male for mange billeder med mine ord 

Anmeld

24. november 2013

Papillon

Jeg er faktisk mere pinlig over at skulle vise mig hos lægen eller i omklædningsrum, når jeg er glat, fordi det i mit hoved er unaturligt. En gang i mellem ryger det hele dog, fordi følelsen er rar

Anmeld

24. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Jeg tænker meget over kønsbehåring ved lægebesøg, scanningerne jeg skal til og igennem.. Og til selve fødslen..

jeg er normalt glat..

hvad gør I?

Ha ha, troede jeg var den eneste med den tanke!

Det tænker jeg faktisk også meget over og jeg går også altid i bad hvis jeg ved jeg skal scannes indvendig eller skal til gynækologen, måske er jeg bare sippet

Anmeld

24. november 2013

san

SJN skriver:

Ha ha, troede jeg var den eneste med den tanke!

Det tænker jeg faktisk også meget over og jeg går også altid i bad hvis jeg ved jeg skal scannes indvendig eller skal til gynækologen, måske er jeg bare sippet

hvis man skal åbne op for alle herlighederne, så tager jeg også et bad inden jeg skal derop.. kan da ikke ligge mig op på bordet, hvis jeg ikke ved den er helt ren så heller lidt hår og så helt rent dernede

Anmeld

24. november 2013

Clisolka

Jeg tænkte også meget over det i min første graviditet - men her 2. gang var jeg fuldstændig ligeglad med om jeg ikke barberede mig. Det er det sidste man tænker over, når man er i gang med at føde 

Dog kunne jeg godt have tænkt mig at have været helt glatbarberet her for 11 uger siden da jeg fødte, fordi jeg fik 7-8 sting, så det kløede helt vildt 

Anmeld

24. november 2013

Katia Juul Skovgaard

Jeg må ubevidst ha' tænkt noget var i gærde for 39+5 gik jeg i bad og tænkte at jeg lige måtte ordne det hele dernede, hviiiis der nu skulle ske noget

Jeg bukker mig ned og får gjort det så godt man nu kan og da jeg rejser mig op... P L A S K, så går vandet

Jeg føder 40+0 og kigger ned og tænker "Den shaving klarede du sgu ikke særlig godt"

Anmeld

24. november 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

jeg er normalt glat..

hvad gør I?

Da maven begyndte at fylde for meget lod jeg min indre urkvinde tage over

Læger, jordemødre og andre der skal se dig for neden  har set det en million gange før alligevel!

Anmeld

24. november 2013

MyLove E

Jeg har ikke tænkt på det overhovedet! !

Men har en veninde som panikkede da hun fik sin første ve. For hun havde hverken barberet ben eller andre steder. Så det gik hun i gang med, mens hun havde veer:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.