Valg af brudekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2013

Lotus86

Har stemt nr. 1, men synes også nr. 3 er flot til dig, personligt kan jeg dog bedst lide nr. 1. De gør begge noget rigtig godt for din krop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

GUSO

Helt klart kjole nr 3 du er gudesmuk i den <3

Anmeld

23. november 2013

Faith

Helt klart kjole nr 3. Hold kæft den sidder godt på dig!

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Helt klart kjole nr 3 du er gudesmuk i den <3

Hvor er du sød tak!

Anmeld

23. november 2013

ESV

Anonym skriver:

Årh tøser - jeg skal giftes til sommer og har drømt om vintage/boheme bryllup, men sagen er den, at jeg er en 46/48 i kjole og det er som om at den enkelte, vintage, blondestil ikke går skide godt i spænd med min store krop

I dag var jeg så ude og prøve brudekjole for første gang og desværre blev min teori bekræftet - man skal være et lille nips med lille barm osv, for at de kjoler jeg drømmer om, er flatterende!

Jeg prøvede en masse forskellige stile og kjoler. Jeg kom ned på 3 kjoler - slet slet slet ikke min stil, men de var klart pænest på mig!

Hvad gør man så?

Har lige lavet en lille afstemning omkring hvilken kjole der er bedst til mig og om de overhovedet er pæne!

Helst sikkert kjole 3 du får en mega lækker talje den klæder din krop super flot. Kjole 2 er mega no go i min verden syntes du ser uformelig ud

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Helt klart kjole nr 3. Hold kæft den sidder godt på dig!

Tak - det var også en ret vild oplevelse at opdage at jeg egentlig havde talje

Anmeld

23. november 2013

1990h

Anonym skriver:

Årh tøser - jeg skal giftes til sommer og har drømt om vintage/boheme bryllup, men sagen er den, at jeg er en 46/48 i kjole og det er som om at den enkelte, vintage, blondestil ikke går skide godt i spænd med min store krop

I dag var jeg så ude og prøve brudekjole for første gang og desværre blev min teori bekræftet - man skal være et lille nips med lille barm osv, for at de kjoler jeg drømmer om, er flatterende!

Jeg prøvede en masse forskellige stile og kjoler. Jeg kom ned på 3 kjoler - slet slet slet ikke min stil, men de var klart pænest på mig!

Hvad gør man så?

Har lige lavet en lille afstemning omkring hvilken kjole der er bedst til mig og om de overhovedet er pæne!

uden tvivl nummer 3

Anmeld

23. november 2013

Lililili

Kjole nr. 1 er ok. Kjole nummer 2 er slet slet ikke dig. Men kjole nr 3 WOW den sidder flot. Flot talje og du ser lang og smal ud. 

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

LiLyKa skriver:

Kjole nr. 1 er ok. Kjole nummer 2 er slet slet ikke dig. Men kjole nr 3 WOW den sidder flot. Flot talje og du ser lang og smal ud. 

Tak for svar der er godt nok bred enighed for 3eren! Tror jeg må ud og prøve den igen!

Anmeld

23. november 2013

Den lykkelige

Helt klart den sidste!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.