Valg af brudekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2013

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

jeg syns nr 3 uden tvivl - men jeg tænker samtidig at når du får den rigtige kjole på så er du ikke i tvivl så måske er det ingen af dem???

Det havde jeg også håbet, men i og med at ingen af dem er min stil, så tror jeg ikke at jeg nogensinde vil få den oplevelse! men følte at jeg fik en fin figur i nr 1 og 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Men er det godt at få fremhævet formerne med min figur?

Ja! det er det.

Det er virkelig pænt når din talje er fremhævet.

Anmeld

23. november 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Det havde jeg også håbet, men i og med at ingen af dem er min stil, så tror jeg ikke at jeg nogensinde vil få den oplevelse! men følte at jeg fik en fin figur i nr 1 og 3

Seriøst prøv videre - er sikker på du får den følelse og det skader ikke at prøve videre - du kan altid komme tilbage til disse 3

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Nu spørger du jo selv, så tillader mig at være ærlig
Kjole 1 er ok.
Kjole 2 er en rædsel.
Kjole 3 er SÅ flot til dig

Foretrækker klart ærlighed! Jeg var derude med min mor og to veninder! De stemmer alle tre for 1eren, men for mig bliver den lidt for Disney agtig! Kan meget bedre lide overdelen på 3eren. Er slet ikke tosset med sten og sådan

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Seriøst prøv videre - er sikker på du får den følelse og det skader ikke at prøve videre - du kan altid komme tilbage til disse 3

2eren er udelukket, men det var sådan at jeg havde forestillet mig det, inden jeg prøvede! Jeg skal klart ud og prøve flere, men lidt en lettelse at der er håb for mig også

Anmeld

23. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kjole 3 er super flot og klæder din figur. Du ser flere kilo mindre ud end på de to andre

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

Billemyre skriver:

Jeg synes faktisk alle kjolerne virker til dig. De klæder allesammen din figur helt kanon - meget flatterende.
Men jeg vil stemme på 2'eren.
I mine øjne er det rigtig flot til dig med det brede livstykke og "bæltet" og så er den bare virkelig flot og enkel!
Jeg ved ikke om den måske trykker din barm lidt nedad, for det kan jeg ikke rigtig se på billedet, men umiddelbart er den smadder fin
Og når du nu siger, at stilen ikke er dig, er min første tanke, at du ikke så vild med store marengskjoler (som de andre jo lidt er) - og så går min stemme endnu mere til nummer 2!
Smuk, anderledes, nede på jorden, super elegant, klæder din figur, sød og mere "boheme" agtig end de to andre
Derudover er 1'eren og 3'eren meget klassiske kjoletyper og er enormt brugte. Forståeligt nok, for de er også flotte, men hvis du egentlig drømmer om noget andet, så ville jeg helt klart vælge noget der skiller sig ud fra "normalen".
(Måske kan du tilføre lidt vintage/boheme tilbehør...?)

Jeg er slet ikke til store marengskjoler! Det er ikke min stil og troede nok også at jeg ville ende med at ligne en kæmpe flødekage! 2eren er noget ala mine forestillinger inden prøvningen, men synes slet ikke at den klæder mig

Anmeld

23. november 2013

Billemyre

Anonym skriver:

Jeg er slet ikke til store marengskjoler! Det er ikke min stil og troede nok også at jeg ville ende med at ligne en kæmpe flødekage! 2eren er noget ala mine forestillinger inden prøvningen, men synes slet ikke at den klæder mig

Ved du hvad, så vil du helt sikkert aldrig føle dig tilpas i den!
Ud og led videre - du skal først bruge den til sommer, og hvem ved, måske er der kommet fine nye modeller i den tid
Håber, du finder den helt rigtige

Anmeld

23. november 2013

Laulund87

Anonym skriver:

Årh det var sødt sagt! Kjolen på billede 4+5 er str 48!

Den er klart en vinder, den gør så meget godt for dig!

Anmeld

23. november 2013

Mom2

Anonym skriver:

Årh tøser - jeg skal giftes til sommer og har drømt om vintage/boheme bryllup, men sagen er den, at jeg er en 46/48 i kjole og det er som om at den enkelte, vintage, blondestil ikke går skide godt i spænd med min store krop

I dag var jeg så ude og prøve brudekjole for første gang og desværre blev min teori bekræftet - man skal være et lille nips med lille barm osv, for at de kjoler jeg drømmer om, er flatterende!

Jeg prøvede en masse forskellige stile og kjoler. Jeg kom ned på 3 kjoler - slet slet slet ikke min stil, men de var klart pænest på mig!

Hvad gør man så?

Har lige lavet en lille afstemning omkring hvilken kjole der er bedst til mig og om de overhovedet er pæne!

Bare du for guds skyld ikke vælger nummer to, den synes jeg intet godt gør for dig. Til gengæld ligner du en million i nummer 3 WOW

Og piger med kurver/store piger kan altså også godt ligne millioner, det kræver bare noget andet tøj en det pindene på catwalken går med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.