Valg af brudekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken kjole er pænest til mig?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.747 visninger
43 svar
18 synes godt om
23. november 2013

Anonym trådstarter

Årh tøser - jeg skal giftes til sommer og har drømt om vintage/boheme bryllup, men sagen er den, at jeg er en 46/48 i kjole og det er som om at den enkelte, vintage, blondestil ikke går skide godt i spænd med min store krop

I dag var jeg så ude og prøve brudekjole for første gang og desværre blev min teori bekræftet - man skal være et lille nips med lille barm osv, for at de kjoler jeg drømmer om, er flatterende!

Jeg prøvede en masse forskellige stile og kjoler. Jeg kom ned på 3 kjoler - slet slet slet ikke min stil, men de var klart pænest på mig!

Hvad gør man så?

Har lige lavet en lille afstemning omkring hvilken kjole der er bedst til mig og om de overhovedet er pæne!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Årh tøser - jeg skal giftes til sommer og har drømt om vintage/boheme bryllup, men sagen er den, at jeg er en 46/48 i kjole og det er som om at den enkelte, vintage, blondestil ikke går skide godt i spænd med min store krop

I dag var jeg så ude og prøve brudekjole for første gang og desværre blev min teori bekræftet - man skal være et lille nips med lille barm osv, for at de kjoler jeg drømmer om, er flatterende!

Jeg prøvede en masse forskellige stile og kjoler. Jeg kom ned på 3 kjoler - slet slet slet ikke min stil, men de var klart pænest på mig!

Hvad gør man så?

Har lige lavet en lille afstemning omkring hvilken kjole der er bedst til mig og om de overhovedet er pæne!

Helt klart billede 4.

Den fremhæver dine former

Anmeld

23. november 2013

Fuglemor

Kjole 3 er så flot til dig

Anmeld

23. november 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hvad gør man så?

Nu spørger du jo selv, så tillader mig at være ærlig
Kjole 1 er ok.
Kjole 2 er en rædsel.
Kjole 3 er SÅ flot til dig

Anmeld

23. november 2013

Billemyre

Jeg synes faktisk alle kjolerne virker til dig. De klæder allesammen din figur helt kanon - meget flatterende.
Men jeg vil stemme på 2'eren.
I mine øjne er det rigtig flot til dig med det brede livstykke og "bæltet" og så er den bare virkelig flot og enkel!
Jeg ved ikke om den måske trykker din barm lidt nedad, for det kan jeg ikke rigtig se på billedet, men umiddelbart er den smadder fin
Og når du nu siger, at stilen ikke er dig, er min første tanke, at du ikke så vild med store marengskjoler (som de andre jo lidt er) - og så går min stemme endnu mere til nummer 2!
Smuk, anderledes, nede på jorden, super elegant, klæder din figur, sød og mere "boheme" agtig end de to andre
Derudover er 1'eren og 3'eren meget klassiske kjoletyper og er enormt brugte. Forståeligt nok, for de er også flotte, men hvis du egentlig drømmer om noget andet, så ville jeg helt klart vælge noget der skiller sig ud fra "normalen".
(Måske kan du tilføre lidt vintage/boheme tilbehør...?)

Anmeld

23. november 2013

Billemyre

Haha, jeg er så åbenbart meget alene om min 2'er 

Anmeld

23. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hvad gør man så?

Jeg har stemt på kjole nr. 3 da den fremhæver og "skjuler" dig bedst...

Jeg kan rigtig godt lide kjole nr. 1 og 3 da jeg synes nr. 2 er lidt for "hverdagsagtig" til en brudekjole... men det er sikkert bare mig...

Anmeld

23. november 2013

B&J

helt sikkert den sidste kjole den er sååå smuk til dig

Anmeld

23. november 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg synes kjole nr. 3 er rigtig flot til dig! Men det er også vigtigt at du føler dig godt tilpas i kjolen. 

Anmeld

23. november 2013

Laulund87

Nr 3 er SÅ flot til dig! Str 46/48 siger du, det kan man virkelig ikke se!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.