Hvordan står det til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2013

Klartilbaby

Og så har jeg ikke taget noget på indtil nu, så det er fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Franzén

Hej alle sammen hvor er det dejligt at hører at de fleste er ved at få det det bedre

Jeg var til NF i sidste uge hvor alt var fint og har fået svaret ind af døre  i fredags... Havde været ekstrem nervøs men det behøver jeg vist ikke at være med et tal på 1:18554 Så nu føler jeg mig tryg og kan begynde rigtigt at nyde at være gravid.

trætheden er her stadig, vente bukserne er kommet men ellers er alle gener væk

Anmeld

27. november 2013

Vesper

Jeg har det bedre, men er stadig noget kvalm. Halsbranden er heldigvis ovre for nu - den var slem. Jeg er heller ikke helt så træt som jeg har været tidligere, og det er virkelig dejligt, for så har jeg lidt mere overskud til min søn og min kæreste. Vi skal holde 4-års fødselsdag lige om lidt, og det har jeg frygtet lidt, for hvis jeg skulle blive ved med at være så træt, ville jeg næsten ikke kunne klare det... Nu glæder vi os bare

Jeg er hoppet i ventebukser, og er begyndt at bule noget ud - vi skal til nakkefoldsscanning mandag d. 9/12, og det bliver godt at få det overstået. Lige nu vil jeg bare så gerne høre at alt er godt derinde, da jeg jo vil være 35 når jeg føder - og risikoen for alle mulige lede ting bliver højere jo ældre man bliver

Anmeld

30. november 2013

Astrid1984

MissNurse skriver:

Og så har jeg ikke taget noget på indtil nu, så det er fantastisk

Skønt Her har jeg tabt tre kilo :/ Er ved at være træt af det kvalme og opkast..

Anmeld

30. november 2013

Klartilbaby

Astrid1984 skriver:

Skønt Her har jeg tabt tre kilo :/ Er ved at være træt af det kvalme og opkast..

Det kan jeg godt forstå - det ville jeg slet ikke kunne overskue at have oveni trætheden

Jeg er ret fed i forvejen så mit mål er at jeg ikke tager noget på i hvert fald de første 20 uger. Og indtil nu (12 uger) holder jeg det  

Anmeld

30. november 2013

Astrid1984

MissNurse skriver:

Det kan jeg godt forstå - det ville jeg slet ikke kunne overskue at have oveni trætheden

Jeg er ret fed i forvejen så mit mål er at jeg ikke tager noget på i hvert fald de første 20 uger. Og indtil nu (12 uger) holder jeg det  

Og er endda ved at skrive min bachelor.. Tager pædagoguddannelsen

Anmeld

1. december 2013

Cecilie5153

Jeg var til NF i onsdags det var super skønt at se den lille spunk, der sparkede og spiste jeg er idag 14+0 og har termin den 1 juni

Anmeld

2. december 2013

Klartilbaby

Astrid1984 skriver:

Og er endda ved at skrive min bachelor.. Tager pædagoguddannelsen

Puhhh, godt det ikke er mig  Håber du snart er helt frisk.

Skal først skrive min efter barsel - med ammehjerne, det skal nok gå godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.