Hvordan står det til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
17 svar
9 synes godt om
22. november 2013

Sandratoft

Hej piger

Hvordan går det med jer? Er kvalmen og trætheden på retur, og er i begyndt at nyde graviditeten? Hvad med lægebesøg og nakkefoldsscanningen, har i været der? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

Astrid1984

Sandratoft skriver:

Hej piger

Hvordan går det med jer? Er kvalmen og trætheden på retur, og er i begyndt at nyde graviditeten? Hvad med lægebesøg og nakkefoldsscanningen, har i været der? 

Føler mig mere træt synes jeg! Stadig kvalme og opkast dog ikke så hyppige opkast mere.

Skal til NF den 5 december, da jeg ikke var langt nok henne i dag

Anmeld

23. november 2013

Manna

Hej
Jeg har allerede lavet en post om at jeg har det bedre og det varer ved.
Min appetit har normaliseret sig - skal ikke spise hver eller hver anden time, faktisk har jeg egentlig ikke så meget lyst til mad, men jeg drikker meget. Jeg er oppe og tisse min en gang hver nat.
Jeg har ikke kvalme, men er begyndt at få lidt hovedpine.
Jeg bliver let forpustet og er meget oppustet hver eftermiddag og aften.
Jeg har taget 2 kg på og kan endnu ikke mærke min livmoder.
Jeg blev scannet 7+4 og der var hjerteblink.
I denne uge var jeg ved lægen første gang.
Jeg har endnu ikke fået tid til nakkefoldsscanning.
Hvordan med dig Sandra?

Anmeld

23. november 2013

Sandratoft

Manna skriver:

Hej
Jeg har allerede lavet en post om at jeg har det bedre og det varer ved.
Min appetit har normaliseret sig - skal ikke spise hver eller hver anden time, faktisk har jeg egentlig ikke så meget lyst til mad, men jeg drikker meget. Jeg er oppe og tisse min en gang hver nat.
Jeg har ikke kvalme, men er begyndt at få lidt hovedpine.
Jeg bliver let forpustet og er meget oppustet hver eftermiddag og aften.
Jeg har taget 2 kg på og kan endnu ikke mærke min livmoder.
Jeg blev scannet 7+4 og der var hjerteblink.
I denne uge var jeg ved lægen første gang.
Jeg har endnu ikke fået tid til nakkefoldsscanning.
Hvordan med dig Sandra?

Jeg er begyndt at få det bedre, skal ikke kaste op hele tiden, så det er jeg rigtig glad for  
Ved ikke hvordan det står til med vægten, og vandrejournalen skal startes op på tirsdag

Anmeld

23. november 2013

Papillon

Sandratoft skriver:

Hej piger

Jeg er begyndt at tro på, at alt er godt derinde, og at mine krop kan holde på fosteret. Har ellers haft en del bekymringer om abort, mest fordi både min mor og mormor har haft to spontan aborter hver i sin tid. Men ingen blødninger og ingen voldsomme smerter.

Jeg var til 1. lægebesøg i onsdags (9+2) og alt så fint ud. Livmoderen er vokset, så det er jo kun godt. Så nu har jeg min vandrejournal klar til nakkefoldsscanning den 12. december - laaang tid til, vil gerne se blob nu!

Kvalmen er kun begrænset til morgen og sen aften nu. Jeg døjer dog stadig med ekstrem træthed, det føles helt umenneskeligt at skulle klare en hel dag. Mine bryster er vokset så meget allerede, at jeg har været ude og købe ny bh i skålen større. Gad vide hvor meget større, de har tænkt sig at blive? Der er da i hvert fald én herhjemme, der ikke klager over deres vokseværk

Håber alt vel hos jer 

Anmeld

24. november 2013

Mitlivsommooor

Sandratoft skriver:

Hej piger

Jeg er i dag 9+4 og er stadigvæk rigtig plaget af træthed, men kvalmen er heldigvis væk igen. Skal til lægen i morgen og starte vandrejournal og så håber jeg snart der kommer en tid til nf.

Anmeld

24. november 2013

et-ønske

Hvor er det dejligt at læse at flere af jer får det bedre som tiden går

Jeg har ikke haft de store gener - men jeg er lige så træt som et alderdomshjem sover lidt om eftermiddagen, for ikke at gå omkuld før aftensmaden!
Men jeg bøvler desværre allerede med lidt bækkenløsning så nu er jeg gået ned på 30 timer i ugen på job og går til fys.... Derudover er jeg oppe og tisse et par gange hver nat.
Jeg tæller ned til nf den 2/12 trænger til at se at de stadig er derinde og vokser som de skal.
Jeg er idag 11+5 og er hoppet i ventebukserne.

Anmeld

24. november 2013

Papillon

et-ønske skriver:

Hvor er det dejligt at læse at flere af jer får det bedre som tiden går

Jeg har ikke haft de store gener - men jeg er lige så træt som et alderdomshjem sover lidt om eftermiddagen, for ikke at gå omkuld før aftensmaden!
Men jeg bøvler desværre allerede med lidt bækkenløsning så nu er jeg gået ned på 30 timer i ugen på job og går til fys.... Derudover er jeg oppe og tisse et par gange hver nat.
Jeg tæller ned til nf den 2/12 trænger til at se at de stadig er derinde og vokser som de skal.
Jeg er idag 11+5 og er hoppet i ventebukserne.

Uh - du når snart 2. trimester!  

Anmeld

25. november 2013

et-ønske

Papillon skriver:

Uh - du når snart 2. trimester!  

Ja det er helt vildt men er vist først rigtig rolig når jeg har været til nf om en uge

Anmeld

25. november 2013

Klartilbaby

Jeg er også stadig mega træt, og synes undervisning fra 8-15:15 er ret uoverskuelig  Jeg får i hvert fald ikke læst det jeg skal om aftenen. Går typisk i seng ved 21 tiden for at kunne komme op kl. 6.

Har ofte også kvalme om aftenen de dage jeg er rigtig træt. Og ja er også monster oppustet om aftenen.

Jeg er 11+2 i dag og var til læge i onsdags. Så nu venter jeg bare på brev om scanning og første JM tid Glæder mig, tror først det bliver rigtig virkeligt når man har set at der faktisk er noget derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.