Sandratoft skriver:
Hej piger 
Hvordan går det med jer? Er kvalmen og trætheden på retur, og er i begyndt at nyde graviditeten? Hvad med lægebesøg og nakkefoldsscanningen, har i været der?

Jeg er begyndt at tro på, at alt er godt derinde, og at mine krop kan holde på fosteret. Har ellers haft en del bekymringer om abort, mest fordi både min mor og mormor har haft to spontan aborter hver i sin tid. Men ingen blødninger og ingen voldsomme smerter.
Jeg var til 1. lægebesøg i onsdags (9+2) og alt så fint ud. Livmoderen er vokset, så det er jo kun godt. Så nu har jeg min vandrejournal klar til nakkefoldsscanning den 12. december - laaang tid til, vil gerne se blob nu! 
Kvalmen er kun begrænset til morgen og sen aften nu. Jeg døjer dog stadig med ekstrem træthed, det føles helt umenneskeligt at skulle klare en hel dag. Mine bryster er vokset så meget allerede, at jeg har været ude og købe ny bh i skålen større. Gad vide hvor meget større, de har tænkt sig at blive? Der er da i hvert fald én herhjemme, der ikke klager over deres vokseværk 
Håber alt vel hos jer 
Anmeld