2 børn på 73kvm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

Momo

Anonym skriver:

Fedt! Og den ældste har ikke haft problemer med at værelset pludselig også var lillebrors/søsters? Altså i starten 

Nej nej slet ikke, han var ca 2 da hun kom ind på hans værelse. De hygger sig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Anonym trådstarter

Momo skriver:

Nej nej slet ikke, han var ca 2 da hun kom ind på hans værelse. De hygger sig 

Fedt! Håber vores tager det ligeså pænt 

Anmeld

20. november 2013

Menne

Selvfølgelig kan det lade sig gøre, hvis man erindstillet på det. Der er mange fordele for børnene i at dele værelse, når de ikke er ældre, synes jeg 

Men det afhænger jo også meget at jeres prioritering af plads. Herhjemme må jeg indrømme, at det aldrig ville gå. Men det er ligeså meget fordi, at både jeg og manden vil have et kontor/arbejdsværelse... Og så er to badeværelset et must i min verden 

Anmeld

20. november 2013

Tranebaer

Jeg delte selv værelse med min bror til vi var hhv. 6 og 8/9. 

Jeg kan ikke huske nogensinde at have været frustreret eller ked af det over det. Det fungerede helt fint. Jeg var dog den yngste.

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

Menne skriver:

Selvfølgelig kan det lade sig gøre, hvis man erindstillet på det. Der er mange fordele for børnene i at dele værelse, når de ikke er ældre, synes jeg 

Men det afhænger jo også meget at jeres prioritering af plads. Herhjemme må jeg indrømme, at det aldrig ville gå. Men det er ligeså meget fordi, at både jeg og manden vil have et kontor/arbejdsværelse... Og så er to badeværelset et must i min verden 

hehe, vi kunne også godt tænke os mere plads, flere rum, have osv osv, men det er altsammen noget der må komme når vi engang har penge til at købe vores eget tror sgu det bliver en større opgave at finde en lejet lejlighed hvor alle ønsker bliver indfriet  

Anmeld

20. november 2013

Aabye

Anonym skriver:

hvad siger i? Lyder det helt tosset? Det er en 3vær lejlighed med et børneværelse på 16kvm (måske en smule mere).

det vil nok maks blive til børnene er 2,5 og 5år 

Hvad er jeres erfaringer med dele værelser i øvrigt? Er det nemt nok at praktisere? 

Vi bor 2 voksne og 2 børn på 77 kvm. 

Lige pt har de et værelse hver, mens vi sover i stuen. De vækker simpelthen hinanden hvis de sover i samme rum. 

Og hvis vi sover i ramme rum som den mindste så vækker vi ham, eller han vækker os. 

Så vi har valgt at sove i stuen indtil vi finder noget større at bo i..

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Vi bor 2 voksne og 2 børn på 77 kvm. 

Lige pt har de et værelse hver, mens vi sover i stuen. De vækker simpelthen hinanden hvis de sover i samme rum. 

Og hvis vi sover i ramme rum som den mindste så vækker vi ham, eller han vækker os. 

Så vi har valgt at sove i stuen indtil vi finder noget større at bo i..

åh ja, det kan man jo også komme ud for 

Anmeld

20. november 2013

Møn-Mor

Jeg er selv vokset op i et hus, hvor der kun var en stue og ét værelse. Min søster og jeg delte værelset og mine forældre sov i stuen på sovesofa og her boede vi til HELE vores opvækst.

Det var til tider ikke lige sjovt og nok mest synd for min søster, som er 6,5 år ældre end mig.

Så når der kun er 2,5 år mellem dem og det er for en begrænset periode, vil jeg sige, at det SAGTENS kan lade sig gøre :-)

Anmeld

20. november 2013

Aabye

Anonym skriver:

åh ja, det kan man jo også komme ud for 

Det er det man kan. Og vi har så valgt at det er bedre at ungerne får en god nats søvn end at vi har et soveværelse

Anmeld

20. november 2013

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

hvad siger i? Lyder det helt tosset? Det er en 3vær lejlighed med et børneværelse på 16kvm (måske en smule mere).

det vil nok maks blive til børnene er 2,5 og 5år 

Hvad er jeres erfaringer med dele værelser i øvrigt? Er det nemt nok at praktisere? 

Vi var 4 på 72 kvm - og det gik altså fint. Men der skal dælme være rent og pænt, ellers bliver det forfærdeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.