2 børn på 73kvm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
19 svar
2 synes godt om
19. november 2013

Anonym trådstarter

hvad siger i? Lyder det helt tosset? Det er en 3vær lejlighed med et børneværelse på 16kvm (måske en smule mere).

det vil nok maks blive til børnene er 2,5 og 5år 

Hvad er jeres erfaringer med dele værelser i øvrigt? Er det nemt nok at praktisere? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

dukke

Anonym skriver:

hvad siger i? Lyder det helt tosset? Det er en 3vær lejlighed med et børneværelse på 16kvm (måske en smule mere).

Hvad er jeres erfaringer med dele værelser i øvrigt? Er det nemt nok at praktisere? 

Vi bor 2 voksne og 2 børn på 71 kvm så det kan godt lade sig gøre

Anmeld

20. november 2013

cwl

Anonym skriver:

Tror sagtens det kan lade sig gøre.

Man er bare nød til at udnytte mulighederne i lejligheden. Evt. Hvis børnene bliver "sindssyge" af at dele værelse så kan man købe en sovesofa.

Er jeres største værelse 16 kvm?

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Tror sagtens det kan lade sig gøre.

Man er bare nød til at udnytte mulighederne i lejligheden. Evt. Hvis børnene bliver "sindssyge" af at dele værelse så kan man købe en sovesofa.

Er jeres største værelse 16 kvm?

Ja, det er det største værelse. soveværelset er meget småt.

Anmeld

20. november 2013

cwl

Anonym skriver:

Ja, det er det største værelse. soveværelset er meget småt.

Oki for ellers måtte man som forældre ofre det store værelse. Men det har I så gjort.

Man kan også indrette et værelse godt så det på en måde alligevel bliver delt..

Anmeld

20. november 2013

Momo

Sagtens da Vi har ikke boet på mere siden vi fik børn  ungerne har altid delt værelse, vi har altid sovet i stuen. Nu vi dog lige flyttet i noget lidt større som er 83 og vi har nu også fået soveværelse og det nyder jeg SÅ meget, men ungerne deler stadig værelse og de vil det ikke anderledes endnu. 

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

Momo skriver:

Sagtens da Vi har ikke boet på mere siden vi fik børn  ungerne har altid delt værelse, vi har altid sovet i stuen. Nu vi dog lige flyttet i noget lidt større som er 83 og vi har nu også fået soveværelse og det nyder jeg SÅ meget, men ungerne deler stadig værelse og de vil det ikke anderledes endnu. 

Fedt! Og den ældste har ikke haft problemer med at værelset pludselig også var lillebrors/søsters? Altså i starten 

Anmeld

20. november 2013

MorDk

Ingen problemer... det er hvad man gør det til. Børn behøver ikke ikke hver deres værelse før de er ældre... Det kan sagtens fungere

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ingen problemer... det er hvad man gør det til. Børn behøver ikke ikke hver deres værelse før de er ældre... Det kan sagtens fungere

Det tænker jeg også. Men kunne godt tænke mig at høre lidt om hvordan man kan tackle overgangen, så det ikke bliver træls for den store, pludselig også at skulle dele værelse med den lille.  

Anmeld

20. november 2013

MorDk

Anonym skriver:

Det tænker jeg også. Men kunne godt tænke mig at høre lidt om hvordan man kan tackle overgangen, så det ikke bliver træls for den store, pludselig også at skulle dele værelse med den lille.  

Ja der kan jeg ikke lige hjælpe dig da jeg ingen personlig erfaring har...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.