Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det kan være helt harmløst, men jeg synes at du skal kontakte din jordemoder, så vil du være på den sikre side, og vil kunne slappe af
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
justagirl skriver: Hej i skønne Kvinder:i - jeg er begyndt at få orange / lyserødt/ gult udflåd hver gang jeg laver stort ( undskyld detaljerne) men ville lige høre? om en af jer kunne vide hvad det skyltes??? - inden jeg ringer til jordemoder evt? - er snart 21+0 .. heelp? er det bare irriterede slimhinder? / hvis ja forstår jeg det ikke da jeg ikke har haft sex i 1 ½ uge pga manglende lyst.??? hmm ved ikke lige .. hvad der skete
Hej i skønne Kvinder:i - jeg er begyndt at få orange / lyserødt/ gult udflåd hver gang jeg laver stort ( undskyld detaljerne) men ville lige høre? om en af jer kunne vide hvad det skyltes??? - inden jeg ringer til jordemoder evt? - er snart 21+0 .. heelp? er det bare irriterede slimhinder? / hvis ja forstår jeg det ikke da jeg ikke har haft sex i 1 ½ uge pga manglende lyst.??? hmm
ved ikke lige .. hvad der skete
er det efter det ''løft'' med ham møgungen i går?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128