Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
justagirl skriver: ...
Håber i kan hjælpe mig..
justagirl skriver: Håber i kan hjælpe mig..
Dit indlæg er helt blank?
Hej i skønne Kvinder:i - jeg er begyndt at få orange / lyserødt/ gult udflåd hver gang jeg laver stort ( undskyld detaljerne) men ville lige høre? om en af jer kunne vide hvad det skyltes??? - inden jeg ringer til jordemoder evt? - er snart 21+0 .. heelp? er det bare irriterede slimhinder? / hvis ja forstår jeg det ikke da jeg ikke har haft sex i 1 ½ uge pga manglende lyst.??? hmm
ved ikke lige .. hvad der skete
Det ville selvfølgelig være lidt nemmere hvis du beskrev havd du tror der er galt..
Edit.. kan se der er kommet tekst på nu..
Der er ikke noget spørgsmål
MMOGM skriver: Der er ikke noget spørgsmål
Det er kommet - ville kopirre og sætte ind.. men den gad bare ikke godtage det før jeg lavede det blåt..
Aabye skriver: Det ville selvfølgelig være lidt nemmere hvis du beskrev havd du tror der er galt.. Edit.. kan se der er kommet tekst på nu..
Det er bare ikke min dag idag.. alt er gået galt GG
justagirl skriver: Det er kommet - ville kopirre og sætte ind.. men den gad bare ikke godtage det før jeg lavede det blåt..
når for pokker, kan godt se det nu.
ved desværre ikke hvad det skyldes, men håber alt er i sin skønneste orden
justagirl skriver: Det er bare ikke min dag idag.. alt er gået galt GG
Bum bum.. Altså hvis du ikke har ondt så ville jeg ikke lægge noget i det.. Hvis det fortsætte synes jeg du som det mindste skal prøve at kontakte en læge og høre hans/hendes mening om det.. Og så evt nævne det for JDM næste gang du skal derind.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128