Over halvvejs men noget er galt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

LinLin

justagirl skriver:

Hej i skønne Kvinder:i - jeg er begyndt at få orange / lyserødt/ gult udflåd hver gang jeg laver stort ( undskyld detaljerne) men ville lige høre? om en af jer kunne vide hvad det skyltes??? - inden jeg ringer til jordemoder evt? - er snart 21+0 .. heelp? er det bare irriterede slimhinder? / hvis ja forstår jeg det ikke da jeg ikke har haft sex i 1 ½ uge pga manglende lyst.??? hmm

ved ikke lige .. hvad der skete

Jeg blødte indimellem i min første graviditet. Det skyldtes ikke sex da faderen var udsendt til kosovo jeg blev undersøgt på sygehuset og det viste sig jeg havde nogle polypper, der blødte ved det mindste... Helt uskadeligt! Men man bliver jo bange når det sker flere gange...

Jeg synes du skal ringe hvis du er nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

justagirl

Aabye skriver:

Bum bum.. Altså hvis du ikke har ondt så ville jeg ikke lægge noget i det.. Hvis det fortsætte synes jeg du som det mindste skal prøve at kontakte en læge og høre hans/hendes mening om det.. Og så evt nævne det for JDM næste gang du skal derind.

SKal ikke der ind før en gang til Januar - synes bare det er underligt :s

øv altså..

havde en konflikt med et barn på arbejdes idag.. hvor jeg fik løftet på ham.. da han strittede i mod.. og har haft ''ondt'' siden hver gang jeg får brugt det nederste af maven.. der hvor maven ført begyndter at blive større.. :s - håber det går i sig selv.. totalt lorte dag altså!

Anmeld

19. november 2013

VIPpigen

Jeg plet blødte lidt, når jeg skulle af med noget, da jeg var gravid. Snakkede med lægen, eller jm om det, og det er pga afføring godt kan irritere dine skimninger fra den anden side også. Så Når du presser, så kan det godt irritere lidt inde på skedevæggen...

ehh, var det til at forstå

Anmeld

19. november 2013

justagirl

LinLin skriver:

Jeg blødte indimellem i min første graviditet. Det skyldtes ikke sex da faderen var udsendt til kosovo jeg blev undersøgt på sygehuset og det viste sig jeg havde nogle polypper, der blødte ved det mindste... Helt uskadeligt! Men man bliver jo bange når det sker flere gange...

Jeg synes du skal ringe hvis du er nervøs

Har overhovedet ikke blødt.. i min graviditet nemlig.. kun brunt udflåd i uge 6+ eller var det 8+...

Anmeld

19. november 2013

LinLin

justagirl skriver:

Har overhovedet ikke blødt.. i min graviditet nemlig.. kun brunt udflåd i uge 6+ eller var det 8+...

Ved ikke om jeg læste det forkert så (at det var når du tørrede dig i forbindelse med toiletbesøg) - tænkte bare farven kunne skyldes at det var meget lidt blod "ad gangen"...

Anmeld

19. november 2013

justagirl

VIPpigen skriver:

Jeg plet blødte lidt, når jeg skulle af med noget, da jeg var gravid. Snakkede med lægen, eller jm om det, og det er pga afføring godt kan irritere dine skimninger fra den anden side også. Så Når du presser, så kan det godt irritere lidt inde på skedevæggen...

ehh, var det til at forstå

Åhh - så kan det da være det bare er det.. fordi lige nu er prinsessen da lysvågen.. lidt irriterende når man ligger og slapper af Griner :I

Anmeld

19. november 2013

VIPpigen

justagirl skriver:

Åhh - så kan det da være det bare er det.. fordi lige nu er prinsessen da lysvågen.. lidt irriterende når man ligger og slapper af Griner :I

Hold øje med om det fortsætter, eller spis noget som giver en mere Lind mave (kiwi, svesker, rosiner, eller sådan noget) for det kan også være fordi du har fået lidt hård mave uden at opdage det

Anmeld

19. november 2013

justagirl

Lykke:) skriver:

Kan du have fået en hæmoride måske ?

Nej har jeg ikke :I det er ud fra skeden udflået kommer .. og har ikke hård mave.

Anmeld

19. november 2013

Lykke:)

justagirl skriver:

Nej har jeg ikke :I det er ud fra skeden udflået kommer .. og har ikke hård mave.

Nå okay
Så har jeg ingen bud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.