Bæresele, vikler eller slyngler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

tarkoflen

grinny skriver:

Det er da rart at man ikke skal købe en masse andet, det kommer man hurtig ud i hvis man tager noget der virker for billigt 

Ved du hvor længe den kan anvendes?

Ja den kan anvendes til 20 kg, så hvis Thea følger sine forældre, så kan vi bruge den til hun er 8 år eller sådan noget

Men du kan bære på mave, hofte og ryg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

L&V

Jeg har en strækvikle, ringslynge og en babybjørn..

Strækviklen er skøn til bassen. Har brugt den fra han blev født og er snart 5måneder og elsker den stadig.

Ringslyngen brugte vi til lækkermåsen os fra fødslen og hun er nu 2 1/2 og bruger den stadig..

Babybjørn er nok brugt 10gange og er noget værre crap. Får ondt i ryggen, børnene sidder dårligt og er bare besværlig..
Jeg kan få de to andre på og unger i på kortere tid end den.

Anmeld

19. november 2013

Maja88

grinny skriver:

Er i gang med at lave en mangler/ønske-liste og vil virkelig gerne have noget til at bære baby i

Har hørt at bæreseler ikke skulle være gode for baby, men hvilken skal man så vælge?

Meget gerne både mærke og link  

Elsker min strækvikle

Anmeld

19. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg havde en koala vikle som jeg var super glad for. Brugte sen ret meget mens han var helt lille.
Da vi skulle til Spanien købte vi en bæresele der havde ekstra støtte i ryggen og et eller andet der gjorde det ikke blev helt vildt varmt.
Vi købte begge dele brugt og var glade for begge dele

Anmeld

19. november 2013

Victoria2013

Jeg brugte en strækvikle da Victoria var helt lille - den var god både i "vuggestilling" og til at sidde mave-mod-mave. Hun sov så sødt i den da hun var helt lille  men da hun var et par mdr gammel gad hun ikke rigtig den længere, som om hun følte sig lidt for hæmmet af den tror jeg

Så nu er vi gået over til ringslyngen. Den kunne jeg nemlig til gengæld ikke finde ud af at bruge da hun var helt lille, men nu hvor hun kan holde hovedet selv og man kan have hende på hoften er den genial! Har haft hende med på museum i ringslyngen og i aften var hun med nede og stemme. Den er i øvrigt noget nemmere at få på en strækviklen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.