Bæresele, vikler eller slyngler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
24 svar
4 synes godt om
19. november 2013

grinny

Er i gang med at lave en mangler/ønske-liste og vil virkelig gerne have noget til at bære baby i

Har hørt at bæreseler ikke skulle være gode for baby, men hvilken skal man så vælge?

Meget gerne både mærke og link  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

tarkoflen

Vi elsker vores manduca sele, den er god for både bærer og baby, men stadig en sele. Jeg var ikke tryg ved at skulle bruge en vikle, og derfor var denne det perfekte valg for os

Anmeld

19. november 2013

grinny

tarkoflen skriver:

Vi elsker vores manduca sele, den er god for både bærer og baby, men stadig en sele. Jeg var ikke tryg ved at skulle bruge en vikle, og derfor var denne det perfekte valg for os

Har hørt rigtig mange nævne manduca, så der må jo være noget om det

Men kan den så bruges helt fra nyfødt? 

Anmeld

19. november 2013

lycly

Jeg har både en babybjörn og en strækvikle. Jeg vil sige det sådan, bæreselen er klart nemmest og hurtigst at få af/på og den er bedre til de større babyer.

Strækviklen er genial til den lille baby, den er god til hvis man skal lave en masse derhjemme hvor bæreselen primært er til transport
Markus er 6 mdr og 11 kg og jeg bruger ikke længere strækviklen

Anmeld

19. november 2013

tarkoflen

grinny skriver:

Har hørt rigtig mange nævne manduca, så der må jo være noget om det

Men kan den så bruges helt fra nyfødt? 

Ja den kan bruges fra 3 kg mener jeg og det uden du tilkøber noget ekstraudstyr

Anmeld

19. november 2013

Aabye

Jeg har en veninde der virkelig sværger til slynger/vikler. 
Jeg har ikke selv noget forstand på det da jeg aldrig har brugt hverken seler eller slynger/vikler.. Men jeg ved at det var den bedste investering hun har gjort mht noget at bære baby rundt i

Anmeld

19. november 2013

M (:

grinny skriver:

Er i gang med at lave en mangler/ønske-liste og vil virkelig gerne have noget til at bære baby i

Har hørt at bæreseler ikke skulle være gode for baby, men hvilken skal man så vælge?

Meget gerne både mærke og link  

Jeg har været rigtig glad for både strækvikle og meitai. (:

Anmeld

19. november 2013

grinny

LuLy skriver:

Jeg har både en babybjörn og en strækvikle. Jeg vil sige det sådan, bæreselen er klart nemmest og hurtigst at få af/på og den er bedre til de større babyer.

Strækviklen er genial til den lille baby, den er god til hvis man skal lave en masse derhjemme hvor bæreselen primært er til transport
Markus er 6 mdr og 11 kg og jeg bruger ikke længere strækviklen

Jeg skal nemlig bruge den hjemme da jeg kommer til at være meget alene når faren starter på arbejde igen, så synes det kunne være rart at have begge hænder fri 

Anmeld

19. november 2013

grinny

tarkoflen skriver:

Ja den kan bruges fra 3 kg mener jeg og det uden du tilkøber noget ekstraudstyr

Det er da rart at man ikke skal købe en masse andet, det kommer man hurtig ud i hvis man tager noget der virker for billigt 

Ved du hvor længe den kan anvendes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.