Piger haster ! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2013

mor88

Anonym skriver:

okey det er mere fordi jeg blev meget bange efter hende der Mia der spiller Gitte fra Anja og Victor døde af det. Så gik der panik i folk ... :-0

jeg er blevet indkaldt til celle tjek i næste uge da jeg lige er fyldt 23 år... Jeg synes du beskrev det meget smukt og det hjalp mig rigtig meget på tankerne... selvom man så havde beskyttet sig hele livet ja så kan man stadig få det eller være udsat

og der findes jo mange andre sygdomme ok... jeg trækker vejret og nyder mit liv

En ting til

Da Mia Wanting døde meddelte overlæge i Kræftens Bekæmpelse, Iben Holten, at Mia formentlig kunne have undgået sygdommen, hvis hun var blevet vaccineret mod livmoderhalskræft(HPV vaccinen)
kilde: b.dk

Så hvis du ikke har fået vaccinen, så skynd dig og få den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Muffinmus

Mange har været udsat for det og for mange går det simpelthen i sig selv igen...nogle får celleforandringer, men mange gør ikke:-)
Og har du haft sex med bare 2-3 stykker uden gummi er oddsene store for du allerede har været udsat:-)
Og celleforandringer kan komme nu, eller om 10 år eller aldrig, det ved ingen.
Så, med mindre du vil have sex med kondom hele livet ud, så synes jeg du skal springe ud i det og have det sjovt med din kæreste.

Anmeld

19. november 2013

Mor til Majbørn

Man kan blive vaccineret imod livmoderhalskræft - måske du skulle overveje det, hvis du er så nervøs?

Men så længe du går til de undersøgelser hvert 3. år, så tror jeg du skal tage det helt roligt. Og som en anden siger - hyg da løs!!

Anmeld

19. november 2013

Muffinmus

Er man fra efter 85 anbefaler de at man får vaccinen...ellers ikke da de påstår man som 30 årig har dusket flere end som 24 årig lige nu efter årstallet at dømme

Anmeld

19. november 2013

mor88

MariaE skriver:

Er man fra efter 85 anbefaler de at man får vaccinen...ellers ikke da de påstår man som 30 årig har dusket flere end som 24 årig lige nu efter årstallet at dømme

Min læge (kvindelig læge) rådede alle til få vaccinen sagde hun? Så jeg ved ikke, kommer måske an på hvilken læge det er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.