Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ja der er mange ting der er skadelige, især i de forkerte mængder.. Nej omgås ikke nogle der ryger, og bruger ikke dissideret parfume eller make-up, men bruger selvfølgelig noget deo, shampoo, tandpasta, håndsæbe osv, som der selvfølgelig kan indeholde spor af alt muligt (også parfume) (ser man jo meget i tv efterhånden).. Og tænker bare, at nu der er så mange delte meninger vedr. maling, ville det jo ikke skade at tage den maske på, nu da den er nem at låne? Tværtimod, så indånder jeg jo ikke de partikler/dampe..
Ja der er mange ting der er skadelige, især i de forkerte mængder..
Nej omgås ikke nogle der ryger, og bruger ikke dissideret parfume eller make-up, men bruger selvfølgelig noget deo, shampoo, tandpasta, håndsæbe osv, som der selvfølgelig kan indeholde spor af alt muligt (også parfume) (ser man jo meget i tv efterhånden)..
Og tænker bare, at nu der er så mange delte meninger vedr. maling, ville det jo ikke skade at tage den maske på, nu da den er nem at låne? Tværtimod, så indånder jeg jo ikke de partikler/dampe..
Nej, som sagt er det ikke anbefalet at male, men min læge sagde god for det når man tog sine forholdsregler - så jeg kan ikke selv se noget problem i det.
Igen, mange ting skader og jeg tror ikke det er alt man lader være med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Det er rigtigt, og hvis der skulle være en skade, kan den jo vise sig senere hen.. Men hvis jeg har maske på, indånder jeg jo ikke nogle af de giftige dampe/partikler?
Det er rigtigt, og hvis der skulle være en skade, kan den jo vise sig senere hen..
Men hvis jeg har maske på, indånder jeg jo ikke nogle af de giftige dampe/partikler?
Jeg aner det ikke, jeg ville ikke turde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128