Hvad siger de nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2009

ann-kristina

Mebach skriver:

Vi har det stadig til salg, har sat det ned nu, for sidste gang, fra 2.785 til at starte med, til 2.445.
Så står det til og med september, og får vi det ikke solgt beholder vi det.
Vi har heldigvis ikke købt andet.
Vores hus er for dyrt til 1. gangs købere, og dem som har pengene, kan ikke selv få solgt. En ond ond cirkel.

Hej
Hvor er det I har et hus til salg? Vi leder nemlig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Helle30

Sofie gentager stort set alt, hvad vi siger. Af sig selv siger hun navnet på alt, hun kender. Hun kan fortælle hvad alt i ansigtet hedder, det meste beklædning, et stort udvalg af fødevarer og navnet på forskellige slags værktøj i værksted og køkken. Hun kender forskel på- og kan sige: mors bil, fars bil, bus, traktor, babubil, motorcykel, ATV, garsåine (græsslåmaskine) og cykel. Hun kan genkende alle personer og dyr, hun har set før, med navn. Hun spørger efter personer, hun holder af: år er mufar (morfar) og mumuer? år er faster? Busårbarrse (bus og bamse, som hun sover med). Ja, men hun kan sige SÅ meget, og hun eksperimenterer helt vildt med sætninger nu. Hun kan godt se, at noget er tal, men uanset hvilket tal hun får fat i (hun har sit eget whiteboard i køkkenet med magnetiske tal) så hedder de 1, 2 og 3.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juli 2009

bette

Helle30 skriver:

Sofie gentager stort set alt, hvad vi siger. Af sig selv siger hun navnet på alt, hun kender. Hun kan fortælle hvad alt i ansigtet hedder, det meste beklædning, et stort udvalg af fødevarer og navnet på forskellige slags værktøj i værksted og køkken. Hun kender forskel på- og kan sige: mors bil, fars bil, bus, traktor, babubil, motorcykel, ATV, garsåine (græsslåmaskine) og cykel. Hun kan genkende alle personer og dyr, hun har set før, med navn. Hun spørger efter personer, hun holder af: år er mufar (morfar) og mumuer? år er faster? Busårbarrse (bus og bamse, som hun sover med). Ja, men hun kan sige SÅ meget, og hun eksperimenterer helt vildt med sætninger nu. Hun kan godt se, at noget er tal, men uanset hvilket tal hun får fat i (hun har sit eget whiteboard i køkkenet med magnetiske tal) så hedder de 1, 2 og 3.

haha bed mig lige mærke i at hun sover med en bus.. hehe fik lige et billede i mit hovede

men det er da total vildt hun kan alt det.. så er mikkel dælme langt bagefter mht til sproget..

Anmeld

29. juli 2009

bette

Lulle25 skriver:

sjov tråd.
Mathilde siger alt altså noget rusisk men meget rent, hun sætter sætninger sammen, hun kan synge mange sang bla andet lille peter edderkop og oppe i norge og mange andre med lidt hjælp tonerose var et vakkert barn og mariehønen evigglad. Hun siger prøv og se her Peter eller lillebror hver gang hun gør noget, det er så sødt. Ja vi kan stort set ikke sige noget herhjemme for hun er en lille papegøje, det er så skægt. Hun siger feks vi skal i Rema 1000, er der lukket går vi i spar. Ja kan slet ikke skrive alt det hun kan sige for det er jo stort set det vi andre siger.
Endvidere laver hun slet ikke i bleen mere, for hun siger nemlig når hun skal lave adder og tit når hun skal tisse, så tror ikke der går længe før vi kan smide bleen helt, det er ret vildt synes jeg
Kh Louise

aghh hvordan har i gjordt det med bleen??
er det nogen hun har lært sig selv.. eller har i forsøgt at lære hende det?

Anmeld

29. juli 2009

Helle30

Heidi. Sofie sover med sådan en bus 15x4cm. i den dér jernkvali, vi havde som børn. + en bamse.

Sofie er ikke noget sprogvidunder i forhold til Macrolffes datter (side to-indlæg 3). Ja, jeg er helt målløs....

- Helle

Anmeld

29. juli 2009

Rasmine

ann-kristina skriver:

Hej
Hvor er det I har et hus til salg? Vi leder nemlig...

Viborg.

Anmeld

31. juli 2009

..

Juniors mor skriver:

Jeg så jer også i Melfar Posten så  - tænkte godt nok, at det måtte være jer, da der stod at børnene hed Smilla og Mikas.
Har i forresten fået solgt huset? (det var da til salg ikke....??)

Juniors mor, I Melfar posten simpelthen, så er du også herfra Middelfart? Tror da i øvrigt ikke vi var i melfar posten, kun fyens stiftstidende..

Nej, vi har desværre ikke fået solgt hus og endnu ingen fremvisninger - det har nu været i salg i 2-3 måneder.. Belastende.

Mebach, det skal åbenbart ikke være nemt at få solgt huse for tiden, men mon ikke alt godt kommer til dem der venter :-)

Anmeld

31. juli 2009

Juniors mor

Juniors mor, I Melfar posten simpelthen, så er du også herfra Middelfart? Tror da i øvrigt ikke vi var i melfar posten, kun fyens stiftstidende..

Nej, vi har desværre ikke fået solgt hus og endnu ingen fremvisninger - det har nu været i salg i 2-3 måneder.. Belastende.

Mebach, det skal åbenbart ikke være nemt at få solgt huse for tiden, men mon ikke alt godt kommer til dem der venter :-)

Jamen så må det have været Stiftstidende......Jeg er oprindelig fra Middelfart, og hele min familie bor der, men nu bor jeg i København
Ærgerligt huset ikke er solgt - min søster har deres hus til salg også (det nye kvarter i Skrillinge), og der sker heller ingenting..... Har i kig på noget andet i Middelfart?

Anmeld

31. juli 2009

..

Og du er 32 lige som mig, jeg har altid boet her i Middelfart.. Hvor har du gået i skole? Jeg har gået på Øster og på gymnasiet, matematisk linje..

Ja, vi har et hus på hånden lidt tættere på byen her i Middelfart som er lidt større. Der bor en gammel mand som venter til januar med at sætte det officielt til salg. Håber vi har solgt inden så vi kan komme derned og bo..

Der er ellers mange lækre huse ude i det nye i Skrillinge, det er bare et svært markede lige nu - træls nok!!

Anmeld

31. juli 2009

Juniors mor

Macrolf skriver:

Og du er 32 lige som mig, jeg har altid boet her i Middelfart.. Hvor har du gået i skole? Jeg har gået på Øster og på gymnasiet, matematisk linje..

Ja, vi har et hus på hånden lidt tættere på byen her i Middelfart som er lidt større. Der bor en gammel mand som venter til januar med at sætte det officielt til salg. Håber vi har solgt inden så vi kan komme derned og bo..

Der er ellers mange lækre huse ude i det nye i Skrillinge, det er bare et svært markede lige nu - træls nok!!

Jeg gik på Hyllehøj - vi boede ude på Hollændervej. Jeg gik også på gym - matematisk linie - blev student i 97 - gik i x-klassen........ Hvornår blev du færdig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.