Hvornår samtale i børnehave ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.132 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. november 2013

bøllen

Er lidt nysgerrig efter at høre hvornår I bliver inviteret til samtale i jeres børns børnehave ?

her tænker jeg samtale angående jeres barn . 

I den børnehave jeg arbejdede i lå første samtale 3 mdr efter opstart. Måske en ved 4 år og igen omkring skolestart.

Jeg kan mærke jeg mangler en samtale i vores børnehave. Fik fortalt ved start, at der var samtale efter 6 mdr. Da de var gået spurgte jeg indtil samtalen. Svaret var den var flyttet til 4 års fødselsdag. Hvilken vi er på den anden side af. Ved godt jeg til hver en tid kan bede om en samtale, men vil heller ikke presse på. Han trives fint men mangler nu alligevel en samtale omkring de ting i hverdagen vi arbejder med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

B&J

det er det samme her søde men vi fik at vide hvis vi ønsker flere samtaler så skulle vi sige til så kan være du skal spørge om det

Anmeld

18. november 2013

bøllen

B&J skriver:

det er det samme her søde men vi fik at vide hvis vi ønsker flere samtaler så skulle vi sige til så kan være du skal spørge om det

De har sagt man til hver en tid kan bede om en samtale . Men det går jo fint med ham, meen jeg mangler alligevel en samtale ikke mindst opfølgning på vores møde på sygehuset. Og vi er jo på den anden side af hans 4 års fødselsdag

Anmeld

18. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har samtaler 1 gang om året, hvor man hører, hvordan det går mv. Men vi kan altid bede om ekstra samtaler, hvis vi føler, at der er et problem

Anmeld

18. november 2013

B&J

bøllen skriver:

De har sagt man til hver en tid kan bede om en samtale . Men det går jo fint med ham, meen jeg mangler alligevel en samtale ikke mindst opfølgning på vores møde på sygehuset. Og vi er jo på den anden side af hans 4 års fødselsdag

ja nemlig så syntes jeg bestemt du skal sige du gerne vil have et møde

Anmeld

19. november 2013

foto på lærred

bøllen skriver:

Er lidt nysgerrig efter at høre hvornår I bliver inviteret til samtale i jeres børns børnehave ?

I den børnehave jeg arbejdede i lå første samtale 3 mdr efter opstart. Måske en ved 4 år og igen omkring skolestart.

Jeg kan mærke jeg mangler en samtale i vores børnehave. Fik fortalt ved start, at der var samtale efter 6 mdr. Da de var gået spurgte jeg indtil samtalen. Svaret var den var flyttet til 4 års fødselsdag. Hvilken vi er på den anden side af. Ved godt jeg til hver en tid kan bede om en samtale, men vil heller ikke presse på. Han trives fint men mangler nu alligevel en samtale omkring de ting i hverdagen vi arbejder med.

Vi fik af vide, at der ligger en samtale når de er fyldt 3 år (så vidt jeg huskede, havde de udfyldt et "hjul" omkring sprog, motorik osv) Og så igen inden 1. nov i det år hvor de starter i skole efter sommerferien (der er de jo som regel 5 eller 5 1/2 år)

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det nu de personlige lærreder skal bestilles til julen.

Anmeld

19. november 2013

Clisolka

bøllen skriver:

Vi var til den første samtale i sidste uge - og hun startede i august  Hvis du mangler en samtale, så er det da bare om at tage fat i en af pædagogerne og bede om en samtale 

Anmeld

19. november 2013

foto på lærred

bøllen skriver:

Vi fik af vide, at der ligger en samtale når de er fyldt 3 år (så vidt jeg huskede, havde de udfyldt et "hjul" omkring sprog, motorik osv) Og så igen inden 1. nov i det år hvor de starter i skole efter sommerferien (der er de jo som regel 5 eller 5 1/2 år)

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

19. november 2013

LinLin

foto på lærred skriver:

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Det er også de eneste "faste" vi har - statusudviklingssamtalerne (SUS) - evt en tre mdr efter barnet er startet hvis det kommer når det er ex 3 1/2 (eller ældre)

Anmeld

20. november 2013

bøllen

Babymor1013 skriver:

Vi var til den første samtale i sidste uge - og hun startede i august  Hvis du mangler en samtale, så er det da bare om at tage fat i en af pædagogerne og bede om en samtale 

Som skrevet ved jeg godt jeg bare kan be om en samtale , men vil heller ikke presse på. Knægten trives , men mangler opfølgning på vores møde med fys. Vil ikke virke som en krævende forældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.