Wilma skal være storesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

misslea

2babygirls skriver:

Madeleine tog 39 timer, så havde også regnet med liiiidt længere tid med Anemone. Mine veer begyndte ved 12 tiden og hun kom 16:38.
Synes sku os det gik alt for stærkt, havde jo en masse planer med den fødsel
Måske man bare skulle have droppet ikea turen med veer hahaha.

God ide med en plan.. Stressede også over at skulle hente Madeleine og overdraget til moster med så stygge veer. Men det gik heldigvis godt.

ja - det er ret uoverskueligt!! For martin kører jo S-tog, hvilket vil sige, at han kan være RET langt væk, og måske ikke kan nå hjem.... i hvert fald ikke hvis det går li'så stærkt som sidst, eller hurtigere...

Jeg havde jo ingen tegn på fødsel med Wilma - pludselig gik vandet og jeg var i fødsel med det samme med 2,5 min mellem kraftige veer lige fra begyndelsen jøsses...!

Men heldigvis har vi farmor og farfar lige ved siden af, så de står klar til at tage Wilma dag og nat....! Og min JM nævnte noget om, at ved første tegn på fødsel, så skal jeg ringe til Fødegangen, og hvis martin ikke er hjemme, så sender de en ambulance med det samme.... så det er nok noget i den stil vi skal snakke igennem ved JM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

2babygirls

misslea skriver:

ja - det er ret uoverskueligt!! For martin kører jo S-tog, hvilket vil sige, at han kan være RET langt væk, og måske ikke kan nå hjem.... i hvert fald ikke hvis det går li'så stærkt som sidst, eller hurtigere...

Jeg havde jo ingen tegn på fødsel med Wilma - pludselig gik vandet og jeg var i fødsel med det samme med 2,5 min mellem kraftige veer lige fra begyndelsen jøsses...!

Men heldigvis har vi farmor og farfar lige ved siden af, så de står klar til at tage Wilma dag og nat....! Og min JM nævnte noget om, at ved første tegn på fødsel, så skal jeg ringe til Fødegangen, og hvis martin ikke er hjemme, så sender de en ambulance med det samme.... så det er nok noget i den stil vi skal snakke igennem ved JM

Stress !!!!
Så var jeg nok også blevet lidt panikken.

Jeg samlede Martin op på vejen mod sygehuset, og han mente jo vi bare skulle ind til tjek fordi jeg var sat igang, nej køøøøøøør

Anmeld

20. november 2013

misslea

2babygirls skriver:

Stress !!!!
Så var jeg nok også blevet lidt panikken.

Jeg samlede Martin op på vejen mod sygehuset, og han mente jo vi bare skulle ind til tjek fordi jeg var sat igang, nej køøøøøøør

hahahh ja mega stress

Men måske det bliver en længere affære denne her gang - det ville nu ikke gøre noget

Heheh... ja, det er klart at han ikke lige forestillede sig at baby rent faktisk var på vej ud, når nu Madeleine havde været så længe undervejs...

Anmeld

20. november 2013

2babygirls

misslea skriver:

hahahh ja mega stress

Men måske det bliver en længere affære denne her gang - det ville nu ikke gøre noget

Heheh... ja, det er klart at han ikke lige forestillede sig at baby rent faktisk var på vej ud, når nu Madeleine havde været så længe undervejs...

Ja det kan gå begge veje. Nogen har jo lynfødsler og så er nr to en snegl af rang hahaha.

Ja, de skulle have møde om aftenen, så det regnede han med at skulle tilbage til... Nooooo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.