Wilma skal være storesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2013

misslea

2babygirls skriver:

Det er SÅ kært, at man kan tude af kærlighed 

Anemone er 9 mdr nu, og synes storesøster er så spændende!!! 

Ihh jeg jeg glæder mig til at følge din mave. Er der noget at se??

ej ja - det kunne jeg forestille mig

Håber virkelig også, at mine to tøser, kommer til at have rigtig meget glæde af hinanden!!

Ja - man kan sagtens se, at der gemmer sig en lille bebs derinde!! Min mave ser ret meget ud som da jeg ventede Wilma, og der kun røget 1 kg på, så det er jo ingenting (indtil videre)

Jeg må huske at lægge lidt billeder op ind imellem, men nøøøøj hvor var jeg bare RIGTIG god til den slags med Wilma, hvorimod at jeg virkelig skal huske mig selv på at få taget billeder, skrive dagbog, lave scrapbog osv osv denne gang...!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

misslea

_-Kathrine-_ skriver:

Yay stort tillykke og velkommen tilbage

Har tit tænkt på hvor du blev af

Tusind tak

Det er så dejligt med endnu en lille trold  Vi glæder os - ikke mindst Wilma

jaaaah.... jeg har næsten ikke brugt baby.dk siden min barsel stoppede... synes ikke at jeg havde tiden til det, og havde nok heller ikke det samme behov længere...

men nu er det rart at komme tilbage og opdage, at der faktisk stadig er folk herinde, som jeg kan huske - sååå hygsomt

Anmeld

18. november 2013

misslea

Valle81 skriver:

Hjertelig tillykke:-) 

Kan sagtens huske dig og dine smukke mavebilleder fra første graviditet:-) Dine smukke fregner og og du havde altid tørklæde på:-)

oorvv ja Valle - dig kan jeg også sagtens huske!!!

Og tak - ja nu var det vidst på tide at vende snuden tilbage til baby.dk!!! Brugte sååå meget tid herinde under min graviditet og barsel med Wilma, men pludselig havde jeg ikke tiden længere og åbenbart heller ikke det samme behov....

Men nu er jeg tilbage... og det er bare så hyggeligt, at der stadig er en del herinde, som jeg kan huske fra dengang

Hahahah.... jaaaah fregner og tørklæde - det lyder meget som mig dengang...!!!

Anmeld

18. november 2013

2babygirls

ej ja - det kunne jeg forestille mig

Håber virkelig også, at mine to tøser, kommer til at have rigtig meget glæde af hinanden!!

Ja - man kan sagtens se, at der gemmer sig en lille bebs derinde!! Min mave ser ret meget ud som da jeg ventede Wilma, og der kun røget 1 kg på, så det er jo ingenting (indtil videre)

Jeg må huske at lægge lidt billeder op ind imellem, men nøøøøj hvor var jeg bare RIGTIG god til den slags med Wilma, hvorimod at jeg virkelig skal huske mig selv på at få taget billeder, skrive dagbog, lave scrapbog osv osv denne gang...!!  

Denne gange var jeg på ned billederne fra uge 4+0 hvor med Madeleine blev det første taget 16+6
Men barnets bog er jeg også dååårlig til at få skrevet i

Anmeld

19. november 2013

foto på lærred

Tillykke med lillesøster. Det bliver dejligt. Held og lykke med det hele. April er en skøn måned for en lille bebs.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det nu de personlige lærreder skal bestilles til julen.

Anmeld

20. november 2013

misslea

foto på lærred skriver:

Tillykke med lillesøster. Det bliver dejligt. Held og lykke med det hele. April er en skøn måned for en lille bebs.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det nu de personlige lærreder skal bestilles til julen.

jaaah altså, det tænker jeg også!!! Synes der sker en del nu!! Men det er stadig det stadie, hvor maven er lille om morgenen og ret meget større om aftenen

Jeg blev nu heller ikke voldsomt stor første gang, meeeen havde da en ret flot rund mave alligevel

Anmeld

20. november 2013

misslea

2babygirls skriver:

Denne gange var jeg på ned billederne fra uge 4+0 hvor med Madeleine blev det første taget 16+6
Men barnets bog er jeg også dååårlig til at få skrevet i

eeeej altså - nu har jeg da fundet ud af, hvorfor det der Madeleine-navn blev ved med at sige mig noget...!!!!

Du fødte hende jo samtidig med, at jeg fødte Wilma.... og kan da huske, at vi skrev en del sammen efterfølgende!!!

hahah.... var ved at blive skør! Men kunne ikke lige først komme på, hvem du var - du har jo selvfølgelig skiftet brugernavn i mellemtiden

fra Lea 

Anmeld

20. november 2013

2babygirls

misslea skriver:

eeeej altså - nu har jeg da fundet ud af, hvorfor det der Madeleine-navn blev ved med at sige mig noget...!!!!

Du fødte hende jo samtidig med, at jeg fødte Wilma.... og kan da huske, at vi skrev en del sammen efterfølgende!!!

hahah.... var ved at blive skør! Men kunne ikke lige først komme på, hvem du var - du har jo selvfølgelig skiftet brugernavn i mellemtiden

fra Lea 

Hihihi, ja... Har endda skiftet to gang
Men skal nok holde ved det navn nu

Jaaaa, vi veeeeentede jo i evighed på de piger, og Anemone måtte tvinges ud 41+3 men nåede også kun at være på fødegangen i knap 10 minutter før hun fandt udgangen

Anmeld

20. november 2013

misslea

2babygirls skriver:

Hihihi, ja... Har endda skiftet to gang
Men skal nok holde ved det navn nu

Jaaaa, vi veeeeentede jo i evighed på de piger, og Anemone måtte tvinges ud 41+3 men nåede også kun at være på fødegangen i knap 10 minutter før hun fandt udgangen

oohhh altså 41+3??!!!!!! det burde forbydes... hahaha!!

Men hold da op... det gik også stærkt så!!!!

Jeg skal ha lavet en plan med min JM næste gang jeg ser hende.... for jeg fødte Wilma meget hurtigt, og for det meste fødes nr. to i køkkenet eller på sofaen derhjemme, fordi det går endnu stærkere... og det vil jeg altså gerne undgå

Anmeld

20. november 2013

2babygirls

misslea skriver:

oohhh altså 41+3??!!!!!! det burde forbydes... hahaha!!

Men hold da op... det gik også stærkt så!!!!

Jeg skal ha lavet en plan med min JM næste gang jeg ser hende.... for jeg fødte Wilma meget hurtigt, og for det meste fødes nr. to i køkkenet eller på sofaen derhjemme, fordi det går endnu stærkere... og det vil jeg altså gerne undgå

Madeleine tog 39 timer, så havde også regnet med liiiidt længere tid med Anemone. Mine veer begyndte ved 12 tiden og hun kom 16:38.
Synes sku os det gik alt for stærkt, havde jo en masse planer med den fødsel
Måske man bare skulle have droppet ikea turen med veer hahaha.

God ide med en plan.. Stressede også over at skulle hente Madeleine og overdraget til moster med så stygge veer. Men det gik heldigvis godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.