Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jibbe skriver: Tillykke! Jeg kan også huske dig fra tidligere. Jeg er heller ikke så meget herinde mere - men de gamle kan man altid huske
Tillykke! Jeg kan også huske dig fra tidligere. Jeg er heller ikke så meget herinde mere - men de gamle kan man altid huske
Ååårrhh ja jibbe... Dig kan jeg da også godt huske!!! Hvor skønt at der stadig er nogle tilbage fra dengang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lotus86 skriver: Hvor skønt, stort tillykke Bliver hyggeligt at følge dig igen
Hvor skønt, stort tillykke Bliver hyggeligt at følge dig igen
Ej dig syns jeg da også godt, at jeg kan huske
hvor er det altså herligt, at der stadig er nogle tilbage, jeg kan huske fra dengang!!! Syns ellers ikk at der har været nogle, jeg lige ku genkende i trådene Meeen så mange har jeg nu heller ikk læst endnu
misslea skriver: Iihh 1000 tak Ej er det rigtigt? Hvor herligt!!! Kan se at der er flere, der har skiftet brugernavn siden sidst, så jeg har ikk helt overblik over, hvem jeg kan huske fra sidst Mange hilsner Lea
Iihh 1000 tak
Ej er det rigtigt? Hvor herligt!!! Kan se at der er flere, der har skiftet brugernavn siden sidst, så jeg har ikk helt overblik over, hvem jeg kan huske fra sidst
Mange hilsner Lea
NessaXenia skriver: Jeg hed før NinaSophia
Jeg hed før NinaSophia
Aaarrhhh jamen så kan jeg jo sagtens huske dig
Vidste ikke at du havde ændret navn
misslea skriver: Yaaaaay.... Så optur!!!! Vi skal ha' os en lillesøster herhjemme....!!! Dengang jeg ventede Wilma, og mens jeg var på barsel, brugte jeg baby.dk RIGTIG meget!!! Men jeg har desværre ikke haft tid til at være særlig aktiv herinde siden jeg startede på arbejde igen men men men... Nu er der en rigtig god grund til at vende tilbage for alvor!!! lillesøstwe skulle gerne komme til verden i slutningen af april... Og vi glæææææder os helt vildt!!!!! rigtig god søndag aften... mvh Lea 16+6
Yaaaaay.... Så optur!!!! Vi skal ha' os en lillesøster herhjemme....!!!
Dengang jeg ventede Wilma, og mens jeg var på barsel, brugte jeg baby.dk RIGTIG meget!!! Men jeg har desværre ikke haft tid til at være særlig aktiv herinde siden jeg startede på arbejde igen
men men men... Nu er der en rigtig god grund til at vende tilbage for alvor!!!
lillesøstwe skulle gerne komme til verden i slutningen af april... Og vi glæææææder os helt vildt!!!!!
rigtig god søndag aften...
mvh Lea 16+6
Weeee, hvor dejligt!!!
madeleine blev storesøster her i februar til en baby Anemone
Sådan en lillesøster er lykken skal jeg hilse at sige.
er spændt på navnet I finder på
2babygirls skriver: Weeee, hvor dejligt!!! madeleine blev storesøster her i februar til en baby Anemone Sådan en lillesøster er lykken skal jeg hilse at sige. er spændt på navnet I finder på
eeejj tillykke med endnu en pige
Jaaaah wilma er også ellevild!!! Tror det er enhver 3 årig piges drøm at skulle være storesøster til en lille pige Hun snakker meget om lillesøster - og har allerede gemt legetøj til den kommende lillesøster haha!!! Åååhh Gud ventetiden blir lang!!!
misslea skriver: eeejj tillykke med endnu en pige Jaaaah wilma er også ellevild!!! Tror det er enhver 3 årig piges drøm at skulle være storesøster til en lille pige Hun snakker meget om lillesøster - og har allerede gemt legetøj til den kommende lillesøster haha!!! Åååhh Gud ventetiden blir lang!!!
Det er SÅ kært, at man kan tude af kærlighed
Anemone er 9 mdr nu, og synes storesøster er så spændende!!!
Ihh jeg jeg glæder mig til at følge din mave. Er der noget at se??
Stort tillykke..
Hjertelig tillykke:-)
Kan sagtens huske dig og dine smukke mavebilleder fra første graviditet:-) Dine smukke fregner og og du havde altid tørklæde på:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128