Anonym skriver:
Er det ondt hvis vi putter ham i vores seng og så ligger vi ham i Hans egen seng i eget værelse ?
Han plejer at komme grædende midt om natten til os igen
Jeg tror det vil gøte at han bliver meget svær at få til at sove.. da han vil opleve at falde i søvn trygt og rart og vågne et helt andet sted uden at forstå hvorfor eller hvordan han er havnet der..
Jeg tror I skal starte men at rykke hans seng ind på jeres værelse og lærer ham at falde i søvn selv i den.
Når det går godt rykker i sengen ind på hans eget værelse og i skal mene det, nu er det nu, når først i tager det skridt skal han ikke havne inde i jeres seng i en lang periode. Hvis han vågner om natten og har brug for ekstra tryghed så læg jer på en madras hos ham så i viser at værelset er et rart sted at sove.
Men i kommer nok ikke helt igennem det uden nogen frustrationer, det er bare super vigtigt at I viser at det er jeres beslutning og i står ved den uanset hvad. For hvis I tvivler på om det var det rigtige så vil han kunne mærke det og blive utryg over at I er i tvivl.
Og for jeres alle sammens skyld synes jeg det er en god idé at få ham ud æaf sengen
Anmeld