3årig sover i vores seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.820 visninger
21 svar
16 synes godt om
16. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Vores 3 årig søn har sovet i vores seng side. Fødsel .

Han har tryghedsbehov og tro mig det har været hårdt

Vi har købt junior seng til ham som er i hans eget værelse men han blir puttet i vores seng og sommetider i hans egen . Når han vågner i sin egen seng i eget værelse så græder han meget og blir ked af det. Han vågner desuden meget ofte men derimod i vores seng mellem os vågner han aldrig.

Vi har snakket sammen at få ham enten ind i vores værelse med hans egen seng så han kan sove der istedet for i vores seng. Ellers skal vi fortsætte med at putte ham i eget værelse og tage kampen . Selvom han kommer tilbage i vores seng efter 1 time

Hvad gør vi forkert hjælp?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Hej piger

Vores 3 årig søn har sovet i vores seng side. Fødsel .

Han har tryghedsbehov og tro mig det har været hårdt

Vi har købt junior seng til ham som er i hans eget værelse men han blir puttet i vores seng og sommetider i hans egen . Når han vågner i sin egen seng i eget værelse så græder han meget og blir ked af det. Han vågner desuden meget ofte men derimod i vores seng mellem os vågner han aldrig.

Vi har snakket sammen at få ham enten ind i vores værelse med hans egen seng så han kan sove der istedet for i vores seng. Ellers skal vi fortsætte med at putte ham i eget værelse og tage kampen . Selvom han kommer tilbage i vores seng efter 1 time

Hvad gør vi forkert hjælp?

Jeg synes det lyder som en rigtig god idé at starte med at stille hans seng ind i jeres soveværelse og så putte ham der.

Og så synes jeg du skal pakke tankerne om at I har gjort noget forkert, væk. I har gjort det der passer til jeres familie, og nu skal I finde ud af hvad der nu passer til jeres familie

Anmeld

16. november 2013

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Jeg synes det lyder som en rigtig god idé at starte med at stille hans seng ind i jeres soveværelse og så putte ham der.

Og så synes jeg du skal pakke tankerne om at I har gjort noget forkert, væk. I har gjort det der passer til jeres familie, og nu skal I finde ud af hvad der nu passer til jeres familie

Okay tak

Anmeld

16. november 2013

Maja_4000

Vi har en madras vi kan ligge på gulvet til de nætter hvor Caroline har brug for lidt ekstra tryghed.. Det har vi haft siden hun kom ud af tremmesengen det var måske en løsning..

Anmeld

16. november 2013

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Vi har en madras vi kan ligge på gulvet til de nætter hvor Caroline har brug for lidt ekstra tryghed.. Det har vi haft siden hun kom ud af tremmesengen det var måske en løsning..

Madras til dig i hendes værelse eller ?

Anmeld

16. november 2013

Maja_4000

Anonym skriver:

Madras til dig i hendes værelse eller ?

Nej, madras på gulvet i soveværelset som hun kan ligge på det er bare den fra tremmesengen

Anmeld

16. november 2013

roenlund

Min treårige sover også i vores seng, han har i perioder både sovet i egen seng på eget værelse og i egen seng i vores værelse men i øjeblikket har han brug for tryghed og så sover han sammen med mig, det ser jeg ikke noget galt i jeg opfylder min søns behov for tryghed

Anmeld

16. november 2013

Jibbe

Jeg ville også flytte sengen ind på jeres værelse og så putte ham der. Min søn på 3 sover også inde ved os - i perioder. Pt er vi alene hjemme og far kommer først hjem om 3 1/2 uge. Så sover han fast inde ved mig. Jeg tror bare de har brug for mere tryghed nogengange og så skal man give dem det. Især hvis det sikrer ens nattesøvn

Anmeld

16. november 2013

lineog4

Børn er jo forskellige og har forskellige behov. I har intet gjort forkert men har givet tryghed til jeres dreng. Jeg har en 10 årig pige der mange nætter ender i vores seng hvis hun vågner om natten, hvorimod ham på 6 aldrig heller ikke som baby sov godt i vores - de forskellige lige fra de kom ud af maven. Og sørme om lillebror ikke er samme trygehdsnarkoman som storesøster så det er ikke en gang noget med første barn....

hvis I har det okay med han er i jeres seng hvorfor så ikke give ham den gode søvn og så måske begynde at lave aftaler om han skal starte i jeres seng og så kan komme ind hvis det er.

Anmeld

16. november 2013

dorthemus

Min datter på 3,5 år sover også i min seng og har stort set altid gjort det. Hun har sit eget værelse og blir også puttet i sin seng, men vågner og kommer så ind til mig omkring midnat

Det har jeg ikke noget problem med for hun har stadig brug for den tryghed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.