Navne til tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2013

Muhmi

Anna Mai det lyder sødt..

Kan ikke finde på noget til Adam.. Adam er så smukt et navn at det næsten bør stå alene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
et-ønske skriver:

Vi ved endnu ikke hvilke køn der gemmer sig i maven, men tankerne vælter allerede rundt
Hvad skal de kære små hedde? Jeg går ikke ind for navne som "mads & Mette" altså som ligner hinanden, samtidig skal det også klinge godt sammen....

Så kom med dit bud, dreng-dreng - pige-dreng (kan slet ikke forestille mig at der er to piger, så derfor er det nok ikke så aktuelt).

Og og vores børn skal have mellem navne, ikke som de vil blive kaldt, men som man bruger ved underskrift mv. Ved en dreng er det Adam og en pige er det Mai

Glæder mig til at læse alle Jeres forslag (for min mand er temmelig svær at blive enig med).

Da jeg ventede den store var vi rimelig hurtig enige om at han skulle hedde Victor eller Ea... Da vi så fik mistanke om tvillinger blev vi enige om at hvis det blev to drenge skulle det være Victor og Elias og hvis det var to piger skulle det have været Ea og Victoria.... Vi fik så kun en dreng...

Anmeld

16. november 2013

et-ønske

Loa skriver:

Er det sådan et navn alle hedder? Altså at alle hedder det samme?

Jeg hedder selv Mai til mellemnavn, og derfor har vi valgt at hvis der kommer en pige, så skal hun have mit mellemnavn. Mine forældre har aldrig brugt det som kaldenavn, men i skole, på job mv. er det altid blevet brugt.
Min datter på 8 hedder Freya Victoria, det bliver også brugt i skolen, blandt veninder mv. jeg siger det kun hvis jeg virkelig vil have hende til at høre efter

For nogle virker det måske underligt med de her mellemnavne, men det betyder meget for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.